مقاله بررسی عددی و تجربی اثرصلبیت برروی ضریب فشار درکسکید کمپرسور محوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عددی و تجربی اثرصلبیت برروی ضریب فشار درکسکید کمپرسور محوری دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عددی و تجربی اثرصلبیت برروی ضریب فشار درکسکید کمپرسور محوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عددی و تجربی اثرصلبیت برروی ضریب فشار درکسکید کمپرسور محوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عددی و تجربی اثرصلبیت برروی ضریب فشار درکسکید کمپرسور محوری :

تعداد صفحات:۲

چکیده:

درکارتحقیقاتی حاضر کسکیدپره های یککمپرسور محوری مورد تحلیل عددی و آزمایشگاهی قرارگرفته است مدل شامل ۳ پره روتور یککمپرسور محوری می باشد که دارای هندسه و پروفیل یکسان NGTE 10C4/30C5 بوده و بصورت موازی با نسبت طول وتر به گام پره ۱۲ و ۰۸ مورد بررسی قرارگرفته اند آزمایشات در یک تونل باد مادون صوت دمشی انجام پذیرفته و قبل از انجام آن اصلاحات در قسمت خروجی تونل جهت نصب قسمت آزمون جدید مناسب برای تست کسکید طراحی و سپس ساخته شده است سطوح مکش و فشار پره مورد تست به تپینگ های مناسب فشار مجهز گردیده تا از طریق شیلنگ های رابطه به ترنسدیوسرهای فشار متصل گردند ازمایشات در موقعیت فاصله های مختلف بین پره ها انجام پذیرفته و درهر مرحله از تست پروفیل سرعت روی سطوح مکش و فشار در موقعیتهای طولی مختلف و توزیع فشار سطحی اندازه گیری شد. ترکیب نتایج حاصل از دینامیک سیالات عددیو اندازه گیری آزمایشگاهی ابزار قدرتمندی برای شبیه سازی طراحی و بهینه سازی را دراختیار قرارمیدهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.