مقاله ارزیابی ریس کهای ژئوتکنیک در حفاری های تمام مقطع مکانیزه TBM تون لهای مترو (مطالعه موردی: پروژه خط هفت مترو تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی ریس کهای ژئوتکنیک در حفاری های تمام مقطع مکانیزه TBM تون لهای مترو (مطالعه موردی: پروژه خط هفت مترو تهران) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی ریس کهای ژئوتکنیک در حفاری های تمام مقطع مکانیزه TBM تون لهای مترو (مطالعه موردی: پروژه خط هفت مترو تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی ریس کهای ژئوتکنیک در حفاری های تمام مقطع مکانیزه TBM تون لهای مترو (مطالعه موردی: پروژه خط هفت مترو تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی ریس کهای ژئوتکنیک در حفاری های تمام مقطع مکانیزه TBM تون لهای مترو (مطالعه موردی: پروژه خط هفت مترو تهران) :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

پروژه خط هفت متروی تهران یکی از طولان یترین ( ۲۶ کیلومتر) و عمی قترین (حدودا ۲۷ متر) خطوط متروی شهر تهران است. به لحاظ تفاو تهای عمد ه مانند گذر از تمامی آبرفت های شهر و مواجهه با شرایط ژئوتکنیکی مختلف، عمی قتر بودن و قرارگیری بخشی از آن در زیر سطح آب زیرزمینی و همچنین روش حفاری مکانیزه، از پروژ ههای خاص مترویی م یباشد. به لحاظ پیچیدگی های موجود، موضوع ارزیابی و آنالیز ریسک های موجود از مراحل شناسایی تا مراحل اجرایی امری ضروری است. در این مقاله بر اساس طرح مدیریت ریسک RMP با بررسی ماشین TBM و تاثیر حفاری مکانیزه بر تونل سازی در محیط های شهری همچنین بررسی مطالعات ژئوتکنیک سعی گردید مبنایی از ریسک های محتمل در حفاری توسط دستگاه EPB مطرح گردد و ریسک های پی شروی پروژه مشخص و اقداماتی برای کاهش و ایجاد شرایط ایمن برای طراحی و اجرا اتخاذ گردد. نتایج نشان می دهد، ۴۸ % از پتانسی لهای ایجاد خرابی با ریسک بالا، ۴۵ % با ریسک متوسط و ۷% دارای ریسک پائینی بوده که پس از ارزیابی هرکدام و شناسایی اقدامات کاهنده مربوطه، سطح ریسک به ترتیب برای پتانسی لهای ایجاد خرابی به ترتیب به ۴% با ریسک بالا، ۳۳ % به ریسک متوسط و ۶۳ % با سطح ریسک پائین تقلیل پیدا نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.