مقاله تعالی فرایند های تدریس و یادگیری از طریق تبیین تصویر ذهنی و فرایندهای ادراکی در آموزش مهندسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعالی فرایند های تدریس و یادگیری از طریق تبیین تصویر ذهنی و فرایندهای ادراکی در آموزش مهندسی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعالی فرایند های تدریس و یادگیری از طریق تبیین تصویر ذهنی و فرایندهای ادراکی در آموزش مهندسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعالی فرایند های تدریس و یادگیری از طریق تبیین تصویر ذهنی و فرایندهای ادراکی در آموزش مهندسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعالی فرایند های تدریس و یادگیری از طریق تبیین تصویر ذهنی و فرایندهای ادراکی در آموزش مهندسی :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

ذهن و ادراک نیز همانند دیگر اعضای انسان و طبیعت دارای ساختمان مشخص و فرایند و مهندسی ویژه ای هستند . با پیچیده شدن نقش شیوه های آموزشی و رسانه های اجتماعی در هدایت آموخته ها، مشاهدات، افکار، باورها، اطلاعات، تعبیر و تفسیر و قضاوت، جایگاه مهندسان به عنوان مربیان خود سنگین تر و تخصصی تر می شود. این مقاله در صدد ارائه راه های تعالی فرایند های تدریس و یادگیری از طریق شرح و بسط تصور، تصویر ذهنی، شخصیت، توجه، احساس، نیروهای تعقل، نقشه یا تصویر شناختی فرد، احساس، تفکر، هدف، ادراک، فرایندهای ادراکی و تعبیر و تفسیر انسان و مانند اینها به روشهای نظام مند برای آموزش مهندسی است. توصیف، تجزیه و بسط مفاهیم و مکانیزمها، تحلیل و نتیجه گیری رویکرد پرورش مباحث مقاله است.
دستاوردهای نوین علمی بشر، گامهای راه گشا را می تواند برای بهره گیری از الگو ها، رویکرد ها، وسازوکارها پیش روی آموزش های مهندسی قرار دهد، با غور و بررسی منابع مربوط بهتر می توان به دستاوردهای تدریس و یادگیری رسید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.