مقاله عدم بهره گیری دانش آموختگان رشته های مهندسی و معماری از سازه های نوین، آسیب شناسی و جستجوی راه حل ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عدم بهره گیری دانش آموختگان رشته های مهندسی و معماری از سازه های نوین، آسیب شناسی و جستجوی راه حل ها دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عدم بهره گیری دانش آموختگان رشته های مهندسی و معماری از سازه های نوین، آسیب شناسی و جستجوی راه حل ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عدم بهره گیری دانش آموختگان رشته های مهندسی و معماری از سازه های نوین، آسیب شناسی و جستجوی راه حل ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عدم بهره گیری دانش آموختگان رشته های مهندسی و معماری از سازه های نوین، آسیب شناسی و جستجوی راه حل ها :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

در سده اخیر شماری از مطرح ترین آثار معماری و مهندسی مدرن در سطح جهان با استفاده از سازه های نوین و فرم های هندسی غیر متداول ساخته شده اند. به صورت طبیعی، طراحی چنین فرم هایی به مهارت ها و ابزارهایی پیشرفته تر از آنچه در طراحی فرم های معمول به کار می روند، نیازمند است و آموزش های ویژه ای را نیز طلب می کند. تجربه عینی نشان می دهد که متاسفانه تعداد دانشجویان و دانش آموختگانی که توانایی مشارکت در چنین طراحی هایی را دارند، قابل توجه نیست. در ریشه یابی مشکل و با مطالعه محیط های آموزشی موفق در دیگر نقاط جهان، عواملی قابل شناسایی هستند که برخی از عمده ترین آن ها عبارتند از:
-) عدم بازنگری و اصلاح برنامه آموزشی رشته های مهندسی و معماری -) عدم پیش بینی دروس مورفولوژی در دانشگاهها؛
-) فلسفه زدگی در محیط های آموزشی معماری؛
-) مشکلات آموزشی مرتبط با دروسی مانند ریاضیات، هندسه تحلیلی و هندسه ترسیمی و طراحی دست آزاد؛
-) مشکل آشنایی با نرم افزارهای مناسب برای طراحی و تحلیل سیستم های نوین؛
-) کمبود امکانات برای درک عینی رفتار سازه ها؛
-) عدم تمرین کار گروهی با دیگر تخصص های دخیل در ساختمان؛
-) عدم آشنایی با مسائل قابلیت اجرا؛
-) کمبود امکانات تجربه مستقیم پروژه های بین المللی؛
-) عدم دسترسی به تجارب داخلی برای حل مشکلات فوق راه حل های مختلفی در ابعاد علمی و آموزشی باید به کار گرفته شود که با ترکیب مناسب، بومی سازی و به هنگام سازی مداوم می توانند به روش های مناسب در محیط های آموزشی تبدیل شوند. این مقاله به تحلیل مشکلات فوق و ارائه راه حل های مناسب با ذکر نمونه های متعدد در دانشکده های معماری و مهندسی در ایران و برخی دانشکده های مطرح بین المللی می پردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.