مقاله نگرشی بر آموزش مهندسی متالورژی و مواد در جمهوری فدرال آلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نگرشی بر آموزش مهندسی متالورژی و مواد در جمهوری فدرال آلمان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نگرشی بر آموزش مهندسی متالورژی و مواد در جمهوری فدرال آلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگرشی بر آموزش مهندسی متالورژی و مواد در جمهوری فدرال آلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نگرشی بر آموزش مهندسی متالورژی و مواد در جمهوری فدرال آلمان :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

آگاهی از برنامه های آموزشی و پژوهشی در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای متالورژی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشورهای صنعتی پیشرفته از جمله آموزش مهندسی متالورژی و مواد در جمهوری فدرال آلمان برای برنامه ریزی های آموزشی و پژوهشی دانشگاه های ایران می تواند مفید باشد، بر اساس نتایج انتشار یافته از سوی مجله آموزش عالی تایمز (Times Higher Education) در اکتبر سال ۲۰۰۸ میلادی در لندن، در بین ۳۰۰ دانشگاه صنعتی جهان در رشته های مهندسی و فناوری اطلاعات (IT) دانشگاه صنعتی مونیخ رتبه ۴۰ ، دانشگاه صنعتی برلین رتبه ۶۵ ، دانشگاه صنعتی آخن رتبه ۷۰ ، دانشکده فنی دانشگاه تهران رتبه۱۵۹ و دانشگاه صنعتی شریف رتبه ۱۶۵ را کسب نمودند. ملاک رتبه بندی در این مجله بیشتر بر اساس امتیازات حاصل از تعداد مقالات منتشر شده در مجلات مهندسی و فناوری اطلاعات در طی یک دوره پنج ساله می باشد. در آلمان می توان در مدارس مهندسی کاربردی، در آکادمی های حرفه ای، دانشگاه ها و دانشگاه های صنعتی تحصیل نمود. در دانشگاه ها، دانشگاه های صنعتی و انیستیتوهای تحقیقاتی می توان دکترای مهندسی را گذراند. برنامه های آموزشی در این مراکز، متفاوت و در سطوح مختلف ارائه میگردد. حتی برنامه های آموزشی در دانشگا ه های مختلف یکسان نیست.
در این مقاله برنامه های آموزشی در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان نمونه در دانشگاه صنعتی آخن و دانشگاه صنعتی فرایبرگ ارائه و نتیجه گرفته شد که در دانشگاه ها به مرور زمان به دروس پایه و مبانی علوم ریاضیات، فیزیک، شیمی، الگوهای شبیه سازی و طراحی، بیشتر، بها داده شده حال آنکه دروس مربوط به فرآوری، استخراج، تولید و کنترل کیفیت مواد بیشتر در آکادمی های حرفه ای و مدارس مهندسی کاربردی آموزش داده می شوند. ضمناً آموزش تخصص های میان رشته ای نیز توسعه یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.