مقاله ارزیابی سرعت ناحیه تداخلی در دو روش کنترل رمپ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی سرعت ناحیه تداخلی در دو روش کنترل رمپ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی سرعت ناحیه تداخلی در دو روش کنترل رمپ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی سرعت ناحیه تداخلی در دو روش کنترل رمپ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی سرعت ناحیه تداخلی در دو روش کنترل رمپ :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

سیستم کنترل رمپ از جمله دستیافتهایی است که در دهه های اخیر به عنوان راهکاری مثبت در کاهش تراکم های ترافیکی و افزایش ایمنی در بزرگراهها و شریانهای اصلی در دنیا با اقبال مواجه شده است.الگوریتم های متعددی برای مدیریت سامانه و اعمال بازخورد نتایج بدست آمده از تحلیل های لحظه ای بر نرخ های کنترلی تدوین و به مرور توسعه یافته است.روشهای مرسومی از این سامانه هم اکنون در دنیا استفاده می شوند که دو روش کنترل منفرد و گروهی از آن جمله اند.در این مقاله تلاش شده است عملکرد این دو روش در شرایطی که نرخ کنترل آنها برابر باشد بررسی گردد.ابزار کنترل مدلسازی توسط نرم افزارGETRAMاست.متغیر مستقل در این تحقیق حجم تردد در مسیر اصلی و رمپ است.و متغیرهای وابسته متعددی مورد ارزیابی گرفته اند که در این مقاله سرعت متوسط در ناحیه تداخلی به عنوان پارامتر مورد ارزیابی در نظر گرفته شده است.۱۶ ترکیب برای احجام تردد در مسیر اصلی و رمپ در نظر گرفته شده و در ۳ سناریو"بدون کنترل" "کنترل منفرد" "کنترل گروهی" مدلسازی گردیده است.خروجی های بدست آمده از نرم افزار در نمونه های متعدد ترسیم گردیده و اثر دو روش بر سرعت ناحیه تداخلی در شرایط یکسان نرخ کنترل مورد ارزیابی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.