مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌های زیرزمینی به روش عددی با اعمال شتاب نگاشت (مطالعه موردی متروی اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌های زیرزمینی به روش عددی با اعمال شتاب نگاشت (مطالعه موردی متروی اصفهان) دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌های زیرزمینی به روش عددی با اعمال شتاب نگاشت (مطالعه موردی متروی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌های زیرزمینی به روش عددی با اعمال شتاب نگاشت (مطالعه موردی متروی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل دینامیکی سازه‌های زیرزمینی به روش عددی با اعمال شتاب نگاشت (مطالعه موردی متروی اصفهان) :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

در سازه‌های زیرساختی حساس مثل متروها، تونل‌های راه، تاسیسات نیروگاهی و;، انجام آنالیز دینامیکی به روش مستقیم و با استفاده از تاریخچه زمانی، تنها روش قابل قبول برای تعیین نیروهای ناشی از امواج لرزه‌ای می‌باشد. استفاده از آنالیز دینامیکی خطی یا غیرخطی در شبیه‌سازی پاسخ لرزه‌ای واقعی سازه با وجود تاریخچه زمانی شتاب مناسب یعنی سازگار با شرایط خاک محلی سایت، امکان‌پذیر است. برای سایت‌هایی که هیچ رکودی از حرکت زمین لرزه‌ای آن موجود نیست، یک شتاب نگاشت به طور مصنوعی ایجاد می‌شود و یا رکوردهای مشابه با اعمال تغییرات در تحلیل مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کار برای تعیین انواع حرکت احتمالی که ممکن است سازه از خود نشان دهد، لازم است. هدف اصلی از این تحقیق، شبیه‌سازی عددی تحلیل دینامیکی تونل‌های متروی اصفهان است. در پایان نیز نتایج حاصل از شبیه‌سازی ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.