مقاله ارزیابی فرم هندسی راه آهن بافق – بندرعباس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی فرم هندسی راه آهن بافق – بندرعباس دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی فرم هندسی راه آهن بافق – بندرعباس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی فرم هندسی راه آهن بافق – بندرعباس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی فرم هندسی راه آهن بافق – بندرعباس :
تعداد صفحات:۷
چکیده:
از آنجائیکه در منظر پیشگامان توسعه جهانی، تخصیص هدفمند بودجه و هزینه کرد کارشناسانه جهت نگهداری و تجهیز محورهای فعال شبکه های ریلی، به عنوان اساسی ترین نکته مدیریت منابع و عاملی تاثیر گذار در ارتقای بهره وری محسوب می شود، پژوهشگر برآن شده تا با بررسی ساختاری عملکرد محورهای مختلف شبکه ریلی کشور، به تعیین جایگاه عملکردی محورها و ارائه الگوی مناسبی جهت دستیابی به مدیریت بهینه شبکه ریلی بپردازد. در این راستا به بهره گیری از روش های نوین ارزشیابی چند معیاره – چند شاخصه و انتخاب شاخص های ارزیابی با رویکرد فرم هندسی بر پایه آمار و اطلاعات جمع آوری شده، ضمن ارزش گذاری و رتبه بندی عملکردی هر محور نسبت به محورهای موجود شبکه و استانداردهای جهانی، موفق به تعیین مقدار تاثیر گذاری هر یک از شاخص ها جهت اولویت بندی برای تخصیص اعتبار بهینه محورها و هزینه کرد هدفمند در زمینه نگهداری و اصلاح محورهای ریلی شده است. نهایتا این مقاله با رائه راهکارهای نوین، بر پایه آمار عملکردی و ساختار محورها، دستیابی به بیشترین میزان بهره وری در حوزه نگهداری و تجهیز شبکه ریلی را ممکن می سازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.