مقاله ارائه و ارزیابی الگوریتمهای مسیریابی حمل و نقل عمومی بر مبنای مسیر کمینه و استراتژی بهینه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه و ارزیابی الگوریتمهای مسیریابی حمل و نقل عمومی بر مبنای مسیر کمینه و استراتژی بهینه دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه و ارزیابی الگوریتمهای مسیریابی حمل و نقل عمومی بر مبنای مسیر کمینه و استراتژی بهینه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه و ارزیابی الگوریتمهای مسیریابی حمل و نقل عمومی بر مبنای مسیر کمینه و استراتژی بهینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه و ارزیابی الگوریتمهای مسیریابی حمل و نقل عمومی بر مبنای مسیر کمینه و استراتژی بهینه :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
تخصیص یکی از مراحل مهم برنامهریزی و مدیریتی سیستمهای حمل و نقل میباشد. تخصیص حمل و نقل عمومی در مقایسه با تخصیص سفرهای با وسایل نقلیه شخصی تفاوتهایی دارد، زیرا سیستم حمل و نقل عمومی از یک سرویس ثابت که در مسیرهای مشخص و با زمانبندی معینی جریان دارد، تشکیل گردیده است و در انتخاب مسیر حمل و نقل عمومی، جابجایی مسافرین مطرح میباشد.
در این مقاله دو الگوریتم برای تخصیص در حمل و نقل عمومی ارائه شده است که یکی مبتنی بر کمینه بودن مسیر و دیگری بر اساس بهینه بودن استراتژی سفر بین مبدا و مقصد میباشد. در هر دو الگوریتم فرض بر این است که مجموعه خطوط مناسب برای سفر از مبدا به مقصود توسط مسافرین انتخاب میشود و تفاوت این الگوریتمها در نحوه انتخاب زیر مجموعه بهینه این خطوط است. پس از تشریح الگوریتمها و مقایسه نتایج کاربردی آن ملاحظه میشود که هر دو الگوریتم مناسب و قابل استفاده هستند ولی الگوریتم استراتژی بهینه از نظر سرعت اجرا و جوابهای بدست آمده دارای مزایای بیشتری هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.