مقاله اولویت‌بندی بازارهای هدف صادراتی استان اردبیل با استفاده از رهیافت تصمیم‌گیری فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت‌بندی بازارهای هدف صادراتی استان اردبیل با استفاده از رهیافت تصمیم‌گیری فازی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت‌بندی بازارهای هدف صادراتی استان اردبیل با استفاده از رهیافت تصمیم‌گیری فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت‌بندی بازارهای هدف صادراتی استان اردبیل با استفاده از رهیافت تصمیم‌گیری فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت‌بندی بازارهای هدف صادراتی استان اردبیل با استفاده از رهیافت تصمیم‌گیری فازی :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

مقاله حاضر به اولویت‌بندی بازار کشورهای آسیای میانه و حوزه قفقاز با استفاده از رهیافت تصمیم‌گیری فازی می‌پردازد. نتیجه تحقیق نشان دهنده آن است که در بین معیارهای ارزیابی از نظر صادرکنندگان معیار میزان راحتی برقراری ارتباط زبانی دارای بالاترین اولویت در صادرات به این کشورها بوده و بعد از آن به ترتیب معیارهای میزان استقبال از کالاهای ایرانی، وجود امنیت اقتصادی، میزان تعرفه و عوارض گمرکی، وضعیت رقابت با کشورهای رقیب در این کشورها و روابط سیاسی ایران با این کشورها در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. همچنین بر اساس نتایج تحقیق در بین کشورهای آسیای میانه و حوزه قفقاز کشور آذربایجان به عنوان مناسب‌ترین بازار برای کالاهای صادره از استان انتخاب گردیده و بعد از آن به ترتیب کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، قرفیزستان، تاجیکستان، ارمنستان، ازبکستان و گرجستان در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.