مقاله تعیین حجم بهینهی کالاهای برگشتی به یک تسهیل ساخت مجدد با استفاده از تئوری صف را در نظر گرفتن لایههای مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین حجم بهینهی کالاهای برگشتی به یک تسهیل ساخت مجدد با استفاده از تئوری صف را در نظر گرفتن لایههای مشتریان دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین حجم بهینهی کالاهای برگشتی به یک تسهیل ساخت مجدد با استفاده از تئوری صف را در نظر گرفتن لایههای مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین حجم بهینهی کالاهای برگشتی به یک تسهیل ساخت مجدد با استفاده از تئوری صف را در نظر گرفتن لایههای مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین حجم بهینهی کالاهای برگشتی به یک تسهیل ساخت مجدد با استفاده از تئوری صف را در نظر گرفتن لایههای مشتریان :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
در یک تسهیل ساخت مجدد، کالاهای برگشت داده از سمت مشتریان، با انجام عملیات اصلاحی و تعویض برخی قطعات معیوب، به عنوان کالای نو شده، راهی بازار کالاهای دست دوم میشود. چنانچه این کالاها، حساس به زمان باشند (مانند قطعات الکترونیکی)، ارزش خود را طی گذشت زمان، به سرعت از دست میدهند. بنابراین، توقف این کالاها در تسهیل ساخت مجدد که ظرفیت آن محدود است، سبب از بین رفتن ارزش آنها میشود. سوال مطرح شده آنست که چه درصدی از این کالاها برای انجام عملیات، پذیرش و چه درصدی برای بازیافت، اسقاط شود تا سود حاصل از فروش کالاهای نو شده، حداکثر شود. در این مقاله برای تصمیمگیری به غیر از تسهیل ساخت مجدد، یک لایهی دیگر که مشتریان میباشد، به مدل، اضافه شده است. افزودن این لایه سبب میشود تا ضمن محاسبه دقیقتر هزینههای موجودی و زمان انتظار کالا در سیستم، برآورد مناسبی از انبار مورد نیاز برای کالاهای نوشده و سطح سرویسدهی ارائه شده به مشتریان، بدست آوریم. سیستم مورد نظر با استفاده از تئوری صف، مدل شده و به کمک نرمافزار Lingo، جواب بهینه محاسبه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.