مقاله عوامل ارزش آفرین در بانکداری اینترنتی ( مورد پژوهی بانک صادرات )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل ارزش آفرین در بانکداری اینترنتی ( مورد پژوهی بانک صادرات ) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل ارزش آفرین در بانکداری اینترنتی ( مورد پژوهی بانک صادرات )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل ارزش آفرین در بانکداری اینترنتی ( مورد پژوهی بانک صادرات )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل ارزش آفرین در بانکداری اینترنتی ( مورد پژوهی بانک صادرات ) :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

عصر دیجیتال برای فراهم آورندگان خدمات ، فرصت فوق العاده‌ای پدید آورده تا برای مشتریانشان ارزشهای دیگری مضاف بر ارزشهای پیشین فراهم آورند. این ارزشها هم در طیف تجاری و مالی، هم از منظر کاهش هزینه های مختلف و هم از نظر نوع تجربه‌ای است که میتوان پدید آورد .
در ارائه خدمات مالی، امروزه بانکها به واسطه ایجاد فضای رقابتی بین بانکی، با ارائه خدمات متنوع از طریق کانالهای متنوع و با لحاظ نمودن ارزشهای مختلف در فرایند ارائه خدمات بانکی، سعی در ارتقاء جایگاه خود داشته و دارند. در این میان ورود به عرصه بانکداری الکترونیک و در ادامه آن ورود به بانکداری مجازی و خدمات قابل ارائه از طریق اینترنت مدتی است مد نظر بانکها بوده و خدمات بانکی از طریق اینترنت رفته رفته در میان اقشار مختلف مردم مورد استفاده قرار میگیرد. با توجه به جوان بودن کانال اینترنت بدیهی است سرمایه گذاریهای قابل توجهی در راستای بهینه‌سازی این کانال خدماتی در حال انجام است و بانکهای مختلف با ایجاد ارزشهای جدید در این کانال ارائه خدمت ، سعی در ترغیب مشتریان به استفاده از این مسیر خدماتی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.