مقاله استراتژی بازاریابی در وضعیت های خرید سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استراتژی بازاریابی در وضعیت های خرید سازمانی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استراتژی بازاریابی در وضعیت های خرید سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استراتژی بازاریابی در وضعیت های خرید سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استراتژی بازاریابی در وضعیت های خرید سازمانی :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

در زمان خرید انواع مختلف کالاها و خدمات مورد نیاز سازمان، خریداران سازمانی هنگام خرید با تصمیمات زیادی روبرو می شوند. این تصمیمات به نوع و وضعیت خرید بستگی دارد. وضعیت های خرید سازمانی به سه دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از خرید مجدد عادی، خرید مجدد اصلاحی و خرید جدید. هر یک از این وضعیتهای خرید سازمانی خود دارای ویژگیها و شرایطی است که با وضعیت های خرید دیگر متفاوت می باشد. متفاوت بودن وضعیت های خرید سازمانی باعث می شود که بکارگیری استراتژی های بازاریابی یکسان برای تمامی وضعیت های خرید سازمانی مؤثر واقع نگردد. لذا بازاریابان سازمانی بایستی براساس هر نوع وضعیت خرید سازمانی، استراتژی بازاریابی خاصی طراحی و اجراء نمایند تا بتوانند بیشتر بر روی رفتار خرید خریداران سازمانی تاثیر بگذارند. هدف این مقاله تشریح انواع وضعیت های خرید سازمانی و ارائه استراتژی های بازاریابی خاص برای هر نوع وضعیت خرید سازمانی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.