مقاله هزینه یابی بر مبنای هدف و استراتژی مدیریت هزینه در شرکت های خودروسازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله هزینه یابی بر مبنای هدف و استراتژی مدیریت هزینه در شرکت های خودروسازی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هزینه یابی بر مبنای هدف و استراتژی مدیریت هزینه در شرکت های خودروسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هزینه یابی بر مبنای هدف و استراتژی مدیریت هزینه در شرکت های خودروسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هزینه یابی بر مبنای هدف و استراتژی مدیریت هزینه در شرکت های خودروسازی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

نیاز سازمانها به سازگاری با محیط تجاری پویا و پیچیده امروزی برای ادامه بقا که ناشی از توسعه بازارهای رقابتی است از یک سو و از سوی دیگر فشار مجامع سرمایه گذار به مدیران جهت تعیین ارزش و تبیین معیارهای اندازه گیری دقیق و شفاف، سبب شده سازمانها سیستمهای سنتی هزینه یابی و اندازه گیری عملکرد بر مبنای حسابداری صنعتی را مورد بازنگری قرار داده و سیستمهای جدیدی مبتنی بر نیازهای عملکردی سازمان خود را مورد نظر و بهره برداری قرار دهند. یکی از مهمترین تکنیکهایی که می تواند سازمانها را در بهبود عملکردها مبتنی بر هزینه، کمک کند سیستم هزینه یابی هدف می باشد. سیستم هزینه یابی هدف، نگرشی است که در آن قبل از مرحله تولید به مدیریت هزینه توجه می شود تا محصولی با بهای تمام شده از پیش تعیین شده تولید و در عین حال سود مورد نظر مدیریت را تأمین نماید. در این مقاله صمن معرفی نظریه هزینه یابی هدف، به تاریخچه، اهداف، تفاوت با نگرش سنتی مدیریت هزینه و نحوه پیاده سازی آن در شرکت های تولیدی با تمرکز به شرکت های خودروسازی پرداخته شده است. در ادامه مزایا و مشکلات کاربرد آن در شرکت های خودروسازی ایران مورد تحلیل قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.