مقاله بررسی تأثیر سرعت وسائل نقلیه بر خرابی روسازی های انعطاف پذیر و ارائه متدولوژی انتخاب پارامترهای بارگذاری آزمایش شیارشدگی متناسب با سرعت عملکردی معابر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر سرعت وسائل نقلیه بر خرابی روسازی های انعطاف پذیر و ارائه متدولوژی انتخاب پارامترهای بارگذاری آزمایش شیارشدگی متناسب با سرعت عملکردی معابر دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر سرعت وسائل نقلیه بر خرابی روسازی های انعطاف پذیر و ارائه متدولوژی انتخاب پارامترهای بارگذاری آزمایش شیارشدگی متناسب با سرعت عملکردی معابر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر سرعت وسائل نقلیه بر خرابی روسازی های انعطاف پذیر و ارائه متدولوژی انتخاب پارامترهای بارگذاری آزمایش شیارشدگی متناسب با سرعت عملکردی معابر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر سرعت وسائل نقلیه بر خرابی روسازی های انعطاف پذیر و ارائه متدولوژی انتخاب پارامترهای بارگذاری آزمایش شیارشدگی متناسب با سرعت عملکردی معابر :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

در روش جدید ارائه شده در راهنمای طراحی روسازی های انعطاف پذیر سه معیار خستگی، شیارشدگی و ترک های حرارتی به عنوان معیار های اساسی خرابی مورد توجه قرار می گیرند. ازطرفی، با توجه به ماهیت دینامیکی بارگذاری ناشی از عبور وسایل نقلیه، عوامل متعددی مانند سرعت، وزن، پروفیل طولی راه و سیستم ترمز وسیله نقلیه در عملکرد روسازی ها نقش دارند. در این میان سرعت بارگذاری که بیانگر سرعت عبور وسایل نقلیه است دارای نقش قابل توجهی در چگونگی و میزان خرابی های بوجود آمده می باشد. از طرفی مدل های آزمایشگاهی موجود مشابه سازی یک حالت کلی از عبور وسائل نقلیه می باشند. در این راستا، در پژوهش حاضر به بررسی تأثیرات سرعت عملکردی معابر و نیز ارائه روشی جهت تعیین پارامترهای بارگذاری آزمایش شیارشدگی به منظور حصول پیش بینی مناسب تری از عملکرد روسازی های انعطاف پذیر پرداخته شده است. بر این اساس با مطالعه مشخصات جریان ترافیکی عبوری اعم از سرعت و حجم در برخی از معابر شهر تهران پارامتر های بارگذاری آزمایشگاهی جهت مدلسازی منطبق بر واقعیت پدیده شیارشدگی ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.