مقاله ارزیابی وضعیت روسازی شبک? معابر به دو روش تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی و مقایس? نتایج تحلیلی دو روش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی وضعیت روسازی شبک? معابر به دو روش تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی و مقایس? نتایج تحلیلی دو روش دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی وضعیت روسازی شبک? معابر به دو روش تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی و مقایس? نتایج تحلیلی دو روش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وضعیت روسازی شبک? معابر به دو روش تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی و مقایس? نتایج تحلیلی دو روش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی وضعیت روسازی شبک? معابر به دو روش تحلیل سلسله مراتبی و منطق فازی و مقایس? نتایج تحلیلی دو روش :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
نظریه محدودیت بودجه ی سالیانه برای اجرای پروژه های مدیریت روسازی، می بایست پروژه های اولویت دار را جهت اجرا انتخاب نمود و نیازهای بهسازی در سطح شبکه را بر طرف ساخت. جهت ارزیابی مناسب وضعیت روسازی علاوه بر شاخص وضعیت روسازی، حجم ترافیک عبوری، نوع راه و هزینه ی تعمیر و نگهداری قطعات لحاظ گردید. در گام نخست از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) برای مدل سازی استفاده شد و به کمک نوع نرم افزار MATLAB و M-FILEهای کدنویسی شده، موتورهای استنتاج حاصلضرب، دینس – رشر و نسبیت مورد آزمایش قرار گرفت. برای اثبات کارایی سیستم های مذکور، تعدادی از خیابانهای واقع درمنطقه ۶ شهرداری تهران، به عنوان مطالعه موردی، انتخاب و مدل های مذکور پیاده سازی و نتایج آنها به صورت تحلیلی مقایسه گردید. مقدار وزن پارارمترها و میزان ناسازگاری ماتریسهای مقایسه ی زوجی محاسبه شد و در نهایت با استفاده از رویکرد رتبه بندی در نرم افزار Expert Choice اولویت بندی انجام شد. در گام بعد جهت تکمیل پژوهش و افزایش دقتمدل از مدلسازی پیشرفته و منطق فازی استفاده گردید و به کمک نرم افزار
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.