مقاله ارزیابی وضعیت روسازی فرودگاه بر اساس روش نیروی هوایی آمریکا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی وضعیت روسازی فرودگاه بر اساس روش نیروی هوایی آمریکا دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی وضعیت روسازی فرودگاه بر اساس روش نیروی هوایی آمریکا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وضعیت روسازی فرودگاه بر اساس روش نیروی هوایی آمریکا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی وضعیت روسازی فرودگاه بر اساس روش نیروی هوایی آمریکا :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

در این مقاله به ارزیابی و نحوه عملکرد وضعیت روسازی فرودگاه بر اساس روش نیروی هوایی آمریکا پرداخته شده است. عوامل در بر گیرنده این ارزیابی بر اساس شاخص وضعیت روسازی PCI، شاخص سازه ای ACN/PCN، خصوصیات اصطکاک و صدمات خارجی FOD می باشد. PCI از ۰ تا ۱۰۰ امتیاز بندی شده است که با بازرسی های چشمی از خرابی های روسازی بر اساس ASTM-D534 اندازه گیری می شود. شاخص سازه ای یک نرخ از عدد مربوط به دسته بندی هواپیماها است، به عدد مربوط به دسته بندی روسازی بیان کننده میزان فشار یک هواپیما که بر روسازی اعمال می گردد می باشد.PCNبیان کننده توانایی ساختار روسازی، در تحمل نیروها می باشد. خصوصیات اصطکاک عمدتاً برای باندهای پرواز که تجهیزات مربوط به اندازه گیری در آن استفاده شده است. شاخص FOD جهت نشان دادن میزان صدمات وارده ناشی از اجسام خارجی، تعیین می شود و بر اساس خرابی های روسازی که در طول بازرسی های PCI بدست آمده است، می باشد. این مقاله مراحل استفاده شده در تعیین هر یک از فاکتور های بالا و چگونگی استفاده از این فاکتورها بصورت کلی را در تعیین امتیاز دهی در برابر روسازی فرودگاه نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.