مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت شهروندان در استفاده از خدمات عمومی الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت شهروندان در استفاده از خدمات عمومی الکترونیکی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت شهروندان در استفاده از خدمات عمومی الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت شهروندان در استفاده از خدمات عمومی الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت شهروندان در استفاده از خدمات عمومی الکترونیکی :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

با افزایش نقش فناوری اطلاعات در جهان و افزایش روزافزون گرایش کسب وکارها به سمت الکترونیکی شدن، افزایش رضایت مشتریان در زمره مهمترین دغدغه های مدیران این گونه کسب و کارها می باشد. در این میان لزوم تمرکز بر روی ارائه خدمات الکترونیکی عمومی به عنوان مهمترین ابزار در جهت دستیابی به رضایتمندی شهروندان اجتناب ناپذیر می باشد. در شرایطی که اینگونه خدمات نظیر برقراری رابطه مستقیم تامین کنندگان خدمات شهری با شهروندان و رفع نیازهای عمومی و روزمره آنها با توسعه فزاینده ای مواجه هستند، سازمانهای دولتی بیشتر به توسعه شهر الکترونیکی رغبت نشان می دهند بدون تردید با توجه به ماهیت فعالیت شهرهای الکترونیکی آیتم های موثر بر رضایت مشتران با سایر شیوه های رایج کسب و کار متفاوت است. لذا با توجه به لزوم حرکت به سمت ایجاد شهرهای الکترونیکی در کشور لازم است که بسترهای لازم برای این نوع فعالیتها مهیا گردد، نکته ای که نباید از آن غافل بود شناسایی موانع و مشکلات موجود و بسترسازی جهت تبدیل شهروندان به مشتریان واقعی می باشد. در این مورد به منظور تامین رضایت مشتری در درجه اول بایستی از انتظارات و خواسته های وی آگاهی داشت و سپس با در نظر گرفتن این انتظارات برای رفع و تامین آنها کوشید، در مقاله حاضر پس از معرفی خدمات عمومی الکترونیکی، به شناسایی عوامل مهم در افزایش رضایت مشتریان این نوع از خدمات در شهرهای الکترونیکی خواهیم پرداخت و در نهایت با استفاده از مدل کانو اقدام به دسته بندی این عوامل خواهیم نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.