مقاله بررسی عوامل موفقیت تولید محتوای الکترونیکی در دانشگاههای مجازی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موفقیت تولید محتوای الکترونیکی در دانشگاههای مجازی ایران دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موفقیت تولید محتوای الکترونیکی در دانشگاههای مجازی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موفقیت تولید محتوای الکترونیکی در دانشگاههای مجازی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موفقیت تولید محتوای الکترونیکی در دانشگاههای مجازی ایران :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

یادگیری الکترونیکی به عنوان یک نیروی سهیم در پیشرفت اجتماعی و اقتصادی به سرعت به رکنی قابل قبول و ضروری در نظامهای آموزشی کشورهای توسعه یافته و رو به توسعه تبدیل شده است و حتی در کشورهای رو به توسعه اهمیتی خاص یافته است این رشد از سویی وابسته به استادان و مربیان درکاربرد فناوریهای مبتنی بر اینترنت و فناوریهای چند رسانه ای است و از سویی دگیر مرهون پذیرش این حقیقت است که شیوه های سنتی آموزش باید با روش های جدید تقویت شود البته اگر قرار باشد که حق اساسی همه انسانها تحقق یابد. این پژوهش براساس مطالعه میدانی با هدف بررسیعوامل موثر در توسعه بازار محتوای الکترونیکی در سطح دانشگاهها انجام شده است به این منظور پرسشنامه ای که ویژگیهای اصلی آموزش مجازی و عوامل مهم در تولید محتوا را مورد توجه قرار داده است تهیه گردید با انتخاب مراکز فعال به ویژه دانشگاهها در جلسات حضوری یا الکترونیکی آنها را تکمیل کرده و اطلاعات موردنظر جمع آوری شد. سپس با میانگین گیری از پاسخ های داده شده چالش هاو کاستی های موجود شناسایی شد و راهکار هایی برای برطرف نمودن آن هاپیشنهاد گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.