مقاله بررسی مدلهای تجارت الکترونیکی در فضای مجازی Second Life


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مدلهای تجارت الکترونیکی در فضای مجازی Second Life دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدلهای تجارت الکترونیکی در فضای مجازی Second Life  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدلهای تجارت الکترونیکی در فضای مجازی Second Life،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدلهای تجارت الکترونیکی در فضای مجازی Second Life :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

یک فضای مجازیSecond Life سه بعدی پیشرفته بر روی اینترنت است که دقیقاً مشابه با دنیای واقعی شبیه سازی شده است . کاربران به عنوان ساکنین وارد محیط می شوند و در آن قادر به انجام انواع اعمال انسانی هستند. در این دنیا می توان به سایر ساکنین حرف زد، قدم زد، رانندگی کرد، به رستوران رفت ، شبی را در هتل گذراند، داد و ستد کرد، تماس تلفنی برقرار کرد، و یا حتی ازدواج نمود. نکته جالب این که همه فعالیتهای این دنیای مجازی توسط ساکنینش اداره می شود. فعالیتهای جاری در این فضا را می توان تحت سه گروه عمده تفریحی ، آموزشی و تجاری دسته بندی کرد. امروزه بسیاری از شرکتهای بزرگ جهان از جمله BMW ،Toyota ،Microsoft ،Cisco ،Sun Microsystems ،Dell IBM و Adidas به توان بالقوه Second Life در ایجاد فرصتهای اقتصادی آگاه شده اند. و تعداد بیشماری از شرکتها، فروشگاهها، بانکها، موزه ها و حتی دولتها اقدام به راه اندازی دفاتر مجازی در این فضا و توسعه تجارتهای الکترونیکی خود نموده اند. در مقاله پیش رو فعالیتهای تجاری دائر در این فضا بررسی و مدلهایی جهت دسته بندی آنها پیشنهاد می شود. همچنین تحلیلی از گونه جدیدی از نیازهای مشتران در دنیای آینده ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.