مقاله بررسی تصمیم گیری خلاق در دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تصمیم گیری خلاق در دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تصمیم گیری خلاق در دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تصمیم گیری خلاق در دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تصمیم گیری خلاق در دانشجویان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان) :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

این مطالعه از نوع توصیفی و به صورت مقطعی درسال ۱۳۸۷ در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در میان دانشجویان ترم های مختلف رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی انجام گرفت. تعدادنمونه هی مورد بررسی که به صورت تصادفی انتخاب شدند ۱۴۰ نفر بودند که از این تعداد ۸۳ نفر زن و ۵۷ نفر مرد بودند. جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه ای ۲۰ سئوالی بسته محقق ساخت انجام گرفت که روایی آن از طریق روایی محتوایی توسط اساتید و صاحبنظران رشته مدیریت و پایای آن نیز پس از توزیع ۳۰ پرسشنامه و محاسبه آلفاکرنباخ معادل ۰۹۳ تعیین گردید. پس از جمع آوری پرسشنامه ها، اطلاعات توسط نرم افزار SPSS ویرایش ۱۱ مورد بررسی قرار گرفت. همچنین برای رد یا قبول فرضیه های تحقیق نیز از آزمونهای اسپیرمن، تحلیل واریانس و ; استفاده گردید. یافته ها: یافته های این مطالعه نشان داد تنها ۳۳% افرادمورد مطالعه برای راهکارهای مدیریتی و تصمیم گیری از روشهای خلاق و نوآورانه ای استفاده می کنند. و حدود ۶۷% از افراد روشهای معمول موجود و یا به تقلید از سایر روشهای تصمیم گیری و ارائه راهکارهای مدیریتی استفاده می کنند. در بین افرادی که از روشهای خلاقانه و نوآورانه استفاده می کردند اختلاف معنی داری از نظر جنسیت وجود نداشت. اما میان نوع روشهای خلاقانه استفاده شده توسط افراد مورد مطالعه با ترم تحصیلی و تجربیات شخصی اختلاف معنی داری وجود داشت (P<0.003) . بحث و نتیجه گیری : همانگونه که سطح مطالعات، تجربیات و توانایی های ذهنی و فطری در افراد، نقش به سزایی در نحوه تصمیم گیری آنها ایفا می کند؛ یافته های این مطالعه نیز به این نکته تاکید دارد که با توجه به بالارفتن سطح عمومی و تجربی افراد مورد مطالعه این پژوهش از ترمهای پایین به بالا میزان اخذ تصمیمات خلاق و هوشمندانه و ارائه راهکارهای مدیریتی افراد نیز افزایش یافته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.