مقاله رابطه ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت در دانش آموزان دبیرستانی مدارس استعدادهای درخشان :

تعداد صفحات:۳۰

چکیده:

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابط ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت در دانش آموزان پایه سوم دبیرستانی شاغل به تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان شهر شیراز است. در پژوهش حاضر،۲۰۳ نفر از دانش آموزان دبیرستانی (۱۰۰ دانش اموز دختر و ۱۰۳ دانش آموز پسر) شرکت داشتند داده های پژوهش از طریق پرسشنامه جهت گیری هدفی الیوت و مک گریگور (۲۰۰۱) و پرسشنامه خلاقیت عابدی (۲۰۰۲) جمع آوری گردید و سپس از طریق روش آماری تحلیل رگرسیون چند متغیره، تحلیل واریانس عاملی و تحلیل واریانس چند متغیره مورد تحلیل قرار گرفت نتایج نشان داد که : الف – رابط معناداری بین ابعاد جهت گیری هدفی با خلاقیت وجود دارد. بدین ترتیب که ابعاد جهت گیری هدفی ۲۱ درصد از متغیر خلاقیت را تبیین می کند. به طوریکه از این میان جهت گیری علمکردی – اجتنابی و جهت گیری عملکردی – رویکردی به صورت منفی و جهت گیری تبحری – رویکردی به صورت مثبت سهم معناداری در پیش بینی خلاقیت داشته اند. همچنین رابطه معناداری بن خلاقیت و جهت گیری تبحری – اجتنابی وجود نداشت. ب – دانش آموزان دختر نمره های بیشتری در متغیرهای خلاقیت و جهت گیری های عملکردی – رویکردی، عملکردی – اجتنابی و تبحری – اجتنابی کسب کردند، در حالی که دانش آموزان پسر نمره های بالاتری درجهت گیری تبحری – رویکردی به دست آوردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.