مقاله کاربرد فناوری اطلاعات در دفتر آمار و اطلاعات حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد فناوری اطلاعات در دفتر آمار و اطلاعات حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری گلستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد فناوری اطلاعات در دفتر آمار و اطلاعات حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد فناوری اطلاعات در دفتر آمار و اطلاعات حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد فناوری اطلاعات در دفتر آمار و اطلاعات حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری گلستان :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

تکنولوژی اطلاعات با محوریت دانش اندیشه های انسان به منظور افزایش سرعت، دقت و نهایت بهره وری و سپردن امورات تکراری به ماشین در دهه های اخیر مورد توجه خاص قرار گرفته است در دنیای کنونی کارشناسان و مدیران بدون تسلط و آشنایی با دانش فناوری اطلاعات، راه سخت تری را نسبت به سایر مدیران همتراز خود در پیش رو دارند. بدیهی است که فرصت های زیادی را هم ممکن است از دست بدهند و یا ناخودآگاه در اختیار رقبا قرار دهند. دفتر آمار و اطلاعات حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری سعی و تلاش نموده است تا گوشه ای از نقش و تاثیرات بکارگیری تکنولوژی نوین اطلاعاتی را در انجام فعالیتها و وظایف سازمانی خود ارائه نماید. تأثیر و کارکرد تکنولوژی های جدید را در عرصه هایی همچون استفاده از دستگاه های دستیار رقومی همراه (PDA) به عنوان پرسشنامه، استخراج طرح های آماری و سرشماری ها، تالارگفتگو،سامانه الکترونیکی جمع آوری اطلاعات سالنامه آماری، کتاب الکترونیکی نشریات آماری و نقش و کاربرد IT در تهیه نقشه و GIS مورد بررسی قرار داده می شود. استفاده از فناوری اطلاعات در راستای وظایف و فعالیتهای دفتر نتایجی همچون تسریع در ارائه خدمات، دقت در انتقال داده ها و کاهش میزان خطا در ارائه آمار و اطلاعات نهایی، صرفه جویی در مصرف کالاها و انرژی، جلوگیری از مکاتبات سنتی، کاهش هزینه های مالی و زمان انجام امور و بهبود در وضعیت بایگانی و دسترسی ساده تر به مدارک و اطلاعات را در برداشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.