مقاله طراحی قطع? لولا (lug) هواپیما براساس متدولوژی مکانیک شکست و قابلیت اطمینان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی قطع? لولا (lug) هواپیما براساس متدولوژی مکانیک شکست و قابلیت اطمینان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی قطع? لولا (lug) هواپیما براساس متدولوژی مکانیک شکست و قابلیت اطمینان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی قطع? لولا (lug) هواپیما براساس متدولوژی مکانیک شکست و قابلیت اطمینان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی قطع? لولا (lug) هواپیما براساس متدولوژی مکانیک شکست و قابلیت اطمینان :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

دراین مقاله به طراحی قطع لولا هواپیما برمبنای مکانیک شکست و قابلیت اطمینان پرداخته شده است در این راستا مفهوم سطح ایمنی تعریف و چگونگی تعیین آن براساس اطلاعات موجود در صنعت تشریح شده است. به این منظور قطع لولا با ترکی حول سوراخ پین تحت بار محوری، مدنظر قرار گرفته است. سپس با استفاده از تابع وزنی، فاکتور شدت تنش با استفاده از روش المان محدود و با به کارگیری توابع وزنی تعیین گردید. بارگذاری بحرانی و استحکام باقیمانده به نسبت طول ترک نیز مشخص گردید. در ادامه سطح ایمنی برای قطع مذکور تعیین و رابط آن با طول ترک نشان داده شده است این تحلیل با منابع موجود مقایسه و نتیجه کاملاً رضایت بخش بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.