مقاله شناسایی و تعیین محرک هزینه در روش ABC با استفاده از نتایج آنالیز فاکتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و تعیین محرک هزینه در روش ABC با استفاده از نتایج آنالیز فاکتور دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و تعیین محرک هزینه در روش ABC با استفاده از نتایج آنالیز فاکتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تعیین محرک هزینه در روش ABC با استفاده از نتایج آنالیز فاکتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و تعیین محرک هزینه در روش ABC با استفاده از نتایج آنالیز فاکتور :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

بنگاه های اقتصادی همواره به دنبال روشی هستند تا با استفاده از آن ،میزان سودآوری محصولات و یا خدمات را افزایش دهند. از این رو تعیین بهای تمام شده خدمات جهت دستیابی به این هدف، امری ضروری به نظر می رسد. امروزه روش ها و تکنیک های نوین وابتکاری از جمله هزینه یابی بر مبنای فعالیت A ctivity Based Costing براساس مبحث ارزش آفرینی به وجود آمده است. موضوع با اهمیت در ارتباط با بکارگیری این روش جهت محاسبه بهای تمام شده خدمات ، تعیین محرک هزینه نزدیک به واقعیت می باشد. این امر می تواند در نتایج حاصل از اجرای سامانه بسیار مؤثر و در اکثر موارد عدم توجه به انتخاب صحیح محرک هزینه باعث انحراف شدید در نتایج و به دنبال آن تصمی مگیریهای نادرست مدیریت گردد. روش های متعددی توسط محققان در خصوص انتخاب محر ک هزینه ارائه شده است که هر یک دربهبود سامانه ABC موثر بوده اند در این مقاله با بکارگیری نتایج حاصل از آنالیز فاکتور روشی برای بهبود سامانه فوق ارائه شده است. مدل ارائه شده در یکی از بانک های تخصصی اجرا و نتایج حاصل نشان داد که می توان از روش آنالیز فاکتور به منظور انتخاب صحیح محرک هزینه ، استفاده نمود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.