مقاله حل عددی جریان سیال در لایه مرزی آرام و درهم روی بدنه های ایرشیپ با تقارنمحوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حل عددی جریان سیال در لایه مرزی آرام و درهم روی بدنه های ایرشیپ با تقارنمحوری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حل عددی جریان سیال در لایه مرزی آرام و درهم روی بدنه های ایرشیپ با تقارنمحوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حل عددی جریان سیال در لایه مرزی آرام و درهم روی بدنه های ایرشیپ با تقارنمحوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حل عددی جریان سیال در لایه مرزی آرام و درهم روی بدنه های ایرشیپ با تقارنمحوری :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در طراح ی بدنه ایر شیپ ها و زیر دریایی ها نکات زیادی مورد توجه قرار می گیردکه مهمترین آنها قدرت جلوبرندگی است که به مقدار زیادی بستگی به ضریب درگ اصطکاکی روی بدنه ایر شیپ دارد و ۲/۳درگ کل را شامل می شود. کاهش کوچکی در این درگ باعث صرفه جو یی قابل توجهی در سوخت می شود و یا می تواند باعث افزایش ظرفیت حمل و ابعاد ایر شیپ شود. در این مقاله به شبیه ساز ی عددی و حل عددی جریان سیال در لایه مرزی آرام و درهم و همچنین ضریب درگ روی بدنه های ایر شیپ پرداخته می شود. سطح ایر شیپ در دما ی ثابت قرار دارد و دارای تقارن محوری می باشد. میدان سیال دو بعدی ، تراکم ناپذیر و پایا در نظر گرفته شده است . مطالعات عددی به کمک نرم افزارها ی گمبیت و فلوئنت انجام شده است . ابتدا میدان محاسباتی بوسیله یک شبکه۸۲۵۰۰ المانی شبکه بندی شده و تعدیل بندی روی دانسیته شبکه اعمال گردیده است . بدین معنی که در اطراف ایر شیپ و لایه مرزی آن که از گرادیانهای سرعت و فشار بیشتری برخوردار است ، شبکه بندی ریزتری انتخاب شده است . در این بررسی عددی پارامترهای اصلی تغییر کننده سرعت و در نتیجه عدد رینولدز طولی می باشد . برای مطالعه حاضر چند بدنه ایر شیپ که در مطالعات تجربی گذشته بهینه سازی شده است در نظر گرفته شده و نتایج عددی این تحقیق با نتایج تجربی و عددی سایر محققین مقایسه گردید و سازگاری قابل قبولی را نشان می دهد . در این تحقیق همچنین برای تأیید صحت نتایج بدست آمده و دستیابی به بررسی و تحلیل بهتر ابتدا رفتار جریان سیال در اطراف کره نیز شبیه سازی عددی شده و با نتایج تجربی برای کره مقایسه گردیده و صحه گذاری خوبی برای رفتار جریان اطراف ایرشیپ ها به عمل آمده است. همچنین نتایج به دست آمده را با دو کد محاسباتی ساده مقایسه کرده و مفید بودن این دو کد در محاسبه ضریب درگ بدنه ایرشیپ ها مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.