مقاله اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس عوامل مؤثر بر پذیرش آن ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس عوامل مؤثر بر پذیرش آن ها دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس عوامل مؤثر بر پذیرش آن ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس عوامل مؤثر بر پذیرش آن ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس عوامل مؤثر بر پذیرش آن ها :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

دراین پژوهش،ابتدا عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری های نوین با استفاده از اسناد و مد ل های مرتبط،سناسایی و بر اساس آن مدلی متشکل از عوامل کمی و عوامل کیفی طراحی و بر اساس این مدل میزان مطلوبیت خدمات قابل ارائه از سوی سیستم بانکداری الکترونیک کشور مورد آزمون قرار گرفت. هدف این پژوهش اولویت بندی خدمات بانکداری الکترونیک بر اساس عوامل مؤثر بر پذیرش ف نآوری بود. این کار، با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (Analytical Hierarchy Process) انجام شد و ارزش عددی هرکدام از این خدمات با روش مورد نظر تعیین و در نهایت الگویی برای تخصیص هزینه ی توسعه و نگه داری این خدمات از سوی بانکداری الکترونیک ارائه شد به گونه ای که هرگاه بانکداری الکترونیک از این الگو پیروی نماید، بهینه ترین و با صرفه ترین حالت را از نظر اقتصادی، در ارائه ی خدمات خود به مشتریان، انتخاب کرده باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.