مقاله تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبلیغات شفاهی در بانکداری الکترونیکی :

تعداد صفحات:۲۸

چکیده:

استفاده از اینترنت در بخش مالی که با عنوان بانکداری الکترونیکی شناخته می شود، روند رو به رشدی دارد یکی از عوامل مهم در زمینه گسترش بانکداری الکترونیکی تبلیغات شفاهی می باشد این عامل در سالهای اخیر به دلیل پی بردن به اثرات بارز آن بررفتار مصرف کننده مورد توجه فراوان پژوهشگران بازاریابی قرار گرفته است. خصوصاً اهمیت تبلیغات شفاهی در رابطه با خدمات و انتشار نوآوری ها مورد تأکید فراوان می باشد. ویژگی های خاص خدمات-یعنی ناملموس بودن، تغییر ناپذیری و تفکیک ناپذیری تولید و مصرف، مشتریان را ترغیب می کند تا در ارزیابی خود به دیدگاهها و توصیه های دیگران-به ویژه وقتی که توصیه کننده را مستقل از ارائه دهنده خدمت بدانند، توجه بیشتری نمایند و در نتیجه خریداران خدمت در تصمیم گیری های خود بیشتر به تبلیغات شفاهی اعتماد می کنند. در مورد خدمات بانکداری الکترونیکی با توجه به تازگی و جدید بودن این مقوله نقش تبلیغات شفاهی پررنگ تر می گردد. تبلیغات شفاهی، متاثر از عوامل مختلفی می باشد. در این تحقیق که بر روی ۳۷۰ نفر از استفاده کنندگان خدمات الکترونیکی بانکهای شهرستان اراک انجام شده است به بررسی عواملی که به طور مستقیم و غیرمستقیم بر تبلیغات شفاهی دربانکداری الکترونیکی اثرگذارند، پرداخته می شود. اعتماد، رضایت و وفاداری به عنوان عاملی که تاثیر مستقیم بر تبلیغات شفاهی دارند و سهولت استفاده به عنوان یک عامل تاثیرگذار غیرمستقیم، در این تحقیق در نظر گرفته شده اند. براساس نتایج تحقیق تأثیر دو متغیر وفاداری و اعتماد بر تبلیغات شفاهی، مثبت می باشد. همچنین تاثیر سهولت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی بررضایت مشتری مورد تأیید قرار گرفت. اما اثرگذاری اعتماد بر وفاداری و نیز تأثیر رضایت بر تبلیغات شفاهی مثبت، مورد حمایت قرار نگرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.