مقاله نقش کارکنان در افزایش رضایتمندی و ماندگاری مشتریان بانک ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش کارکنان در افزایش رضایتمندی و ماندگاری مشتریان بانک ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش کارکنان در افزایش رضایتمندی و ماندگاری مشتریان بانک ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش کارکنان در افزایش رضایتمندی و ماندگاری مشتریان بانک ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش کارکنان در افزایش رضایتمندی و ماندگاری مشتریان بانک ها :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

هدف از این تحقیق، بررسی نحوه مواجهه کارکنان بانک ها در مورد مفهوم رضایت مندی مشتریان و نیز توسعه و تحکیم روابط بلندمدت با آنان است. در این تحقیق از روش پدیدارشناسی استفاده گردیده، به عبارت دیگر به هر یک از افراد مطلع اجازه داده شده که استنباط و تجزیه شخصی شان را بازگو نمایند. مفهوم رضایتمندی مشتریان از سه جنبه مختلف مورد بررسی قرار گرفته است:
۱- مفهوم رضایتمندی (تعریف)
۲- چگونگی تشخیصایجاد رضایت در مشتریان (تشخیص)
۳- چگونگی ارتقاء سطح رضایتمندی (ارتقاء) برداشت افراد مطلع و مورد استفاده در این تحقیق در رابطه با موارد فوق متفاوت است، لذا به منظور سنجش نظریات افراد در رابطه با مفاهیم فوق الذکر (شماره ۱ تا ۳) از یک روش هفت مرحلهای به شرح ذیل استفاده گردید:
الف- خدمات ارائه شده
ب- احساسات مشتریان
ج- فرآیند
د- روابط
ه- اعتماد
و- مذاکره
ز- شکایات
بر اساس نتایج این تحقیق مشخص گردید که تمامی عوامل مزبور غیر از (الف) (ب) در حفظ و تحکیم روابط با مشتریان و افزایش میازن رضایتمندی در آنها موثر می باشند. به عبارت دیگر، عوامل (ج)، (د)، (ه)، (و)، (ز) بر رضایتمندی و نیز حفظ و تحکیم روابط با مشتریان همزمان موثرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.