مقاله بررسی نگرش کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان نسبت به نظام آموزشی سیار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نگرش کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان نسبت به نظام آموزشی سیار دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نگرش کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان نسبت به نظام آموزشی سیار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نگرش کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان نسبت به نظام آموزشی سیار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نگرش کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان نسبت به نظام آموزشی سیار :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

سرعت تغییر و پیشرفت در جوامع اطلاعاتی امروزی چنان است که هر جامع های می کوشد در کوتاه ترین زمان خود را با این تغییرات وفق دهد. با توجه به این که مهمترین رکن هر جامعه نظام آموزشی می باشد، آموزش نیز باید همگام و همسو با این تغییرات پیش رود و برای همگام شدن با آن نیاز به ابزارهایی متناسب با این سرعت سرسام آور است. در این راستا یادگیری سیار به عنوان مرحله جدیدی از توسعه یادگیری الکترونیکی در نظر گرفته شده است که قابلیت استفاده گسترده ابزارهای سیار و امکان پذیری یادگیری بدون توجه به زمان و مکان، آن را ابزار مهمی برای یادگیری مادا مالعمر ساخته است. هدف از این تحقیق بررسی نگرش کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان نسبت به نظام آموزشی سیار بود. این تحقیق از نظر ماهیت، از نوع پژوهش های پیمایشی و از نظر هدف از نوع تحقیقات کاربردی محسوب می شود. جامعه آماری این تحقیق را کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان تشکیل دادند. نتایج نشان داد که نگرش کارشناسان نسبت به نظام آموزش سیار نسبتاً مثبت می باشد. یافته ها همچنین نشان داد که بین جنسیت، وضعیت تأهل و تجربه و عدم تجربه استفاده از ابزار و نگرش نسبت به نظام آموزش سیار تفاوت معن یداری وجود دارد. نتایج تحلیل واریانس
یکطرفه نشان دهنده این است که نگرش کارشناسان نسبت به نظام آموزش سیار با گروه هایی با شهرستان ، میزان استفاده از ابزار سیار جهت انجام وظایف شغلی و گروه های سنی مختلف با همدیگر تفاوت معنی داری دارند. نتایج مطالعات همبستگی نیز بیانگر این است که رابطه بین نگرش نسبت به نظام آموزش و یادگیری سیار با متغیرهای سن، سابقه کار و درآمد مثبت و معنی داری می باشد. در صورتی که رابطه بین نگرش با متغیرهای میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و مالکیت ابزار سیار معنی دار نمی باشد. همچنین نتایج آزمون رگرسیون چندگانه خطی به روش گام به گام نشان داد که پس از ورود تمام متغیرهای مستقل و همچنین ورود متغیر نگرش به عنوان متغیر وابسته،
تنها متغیرهای سن، شهرستان محل خدمت، میزان استفاده از ابزار سیار جهت انجام وظایف شغلی، جنسیت، رشته تحصیلی معنی دار شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.