مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیردمای سیال EGR بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیردمای سیال EGR بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیردمای سیال EGR بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیردمای سیال EGR بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آزمایشگاهی تاثیردمای سیال EGR بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

روشهای اخیر بررسی موتورهای احتراق داخلی دیگر تنها در قالب قانون اول ترمودینامیکی نبوده و از دیدگاه قانون دوم ترمودینامیکی نیز بررسی می شود آنالیز فرایندها بوسیله قانون اول ترمودینامیک دید واضح، روشن و دقیقی نسبت به آن سیستم و فرایندهای ان به ما نمی دهد برای این منظور نیاز به ابزاری به نام اگزرژی داریم. آلاینده هایی که موتورهای دیزل تولید می کنند مخصوصا ذرات دوده و اکسیدهای نیتروژن در مقایسه با موتورهای بنزینی از غلظت بالاتری برخوردارند. یکی از روشهای کاهش آلاینده NOx در موتورهای دیزل استفاده از روش بازخورانی درصدی از بازخورانی گازهای اگزوز به داخل سیلندر می باشد. این روش روشی کم هزینه و کارآمد برای کاهش آلاینده NOx در موتورهای دیزل می باشد. این روش بدلیل پایین آوردن دمای احتراق براثر کم شدن غلظت اکسیژن درون سیلندر باعث کاهش آلایندگی NOx می شود. البته باید توجه داشت که این روش روی پارامترهای مختلف موتور نیز تاثیر می گذارد در این تحقیق کوشش شده تاثیرات دما و میزان بازگشت دود روی اتلاف اگزرژی در موتور دیزل بررسی شود. نتایج نشان میدهد که با اضافه کردن به درصد جرمی دود بازگشت یافته به موتور و افزایش دمای سیال EGR راندمان قانون دوم در سرعتها و بارهای مختلف بصورت عمومی کاهش پیدا می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.