مقاله بررسی آلاینده های منتشره از موتور دیزل تزریق مستقیم و تاثیر استفاده از پاشش دو مرحله ای سوخت بر آن به کمک نرم افزار FIRE


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی آلاینده های منتشره از موتور دیزل تزریق مستقیم و تاثیر استفاده از پاشش دو مرحله ای سوخت بر آن به کمک نرم افزار FIRE دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی آلاینده های منتشره از موتور دیزل تزریق مستقیم و تاثیر استفاده از پاشش دو مرحله ای سوخت بر آن به کمک نرم افزار FIRE  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی آلاینده های منتشره از موتور دیزل تزریق مستقیم و تاثیر استفاده از پاشش دو مرحله ای سوخت بر آن به کمک نرم افزار FIRE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی آلاینده های منتشره از موتور دیزل تزریق مستقیم و تاثیر استفاده از پاشش دو مرحله ای سوخت بر آن به کمک نرم افزار FIRE :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

هدف از کار حاضر بررسی امکان کاهش همزمان آلاینده های NOx و دوده در یک موتور دیزل تزریق مستقیم با استفاده از روش تزریق دو مرحله ای سوخت می باشد بدین منظور از نرمافزار FIRE جهت شبیه سازی عملکردموتورموردمطالعه استفاده شده است.برا ی اعتباردهی به نتایج،مدل تزریق یک مرحله ای را با نتایج حاصل از تستهای تجربی انجام گرفته برروی موتورمقایسه کرده و پس از یافتن مدل تزریق یک مرحله ای مناسب از آن به عنوان حالت پایه موتور، استفاده شده است. در ادامه،مودهای مختلف تزریق سو خت شامل پیش پاشش و پاشش اصلی، پاشش اصلی و پس پاشش با تغییر درصدسوخت تزریق شده در هرمرحله و فواصل زمانی مختلف بین دومرحله تزریق،مدل شده و بهترین مود از لحاظ پارامترهای عملکردی موتور و کاهش سطح آلاینده ها انتخاب شده است. با تو جه به نتایج حاصله مشاهده میشود که تزریق دومرحله ای سوخت میزان تولید آلاینده های NOx و دوده را به طور همزمان کاهش می دهد. در نهایت مودهای تزریق پیشنهادی برای موتور مورد مطالعه در کار حاضر عبارتند از مودهایی که درصد سوخت تزریقی در مرحله اول و دوم در آنها بترتیب برابر ۷۵ ، ۲۵ و ۱۰ ، ۹۰ بوده و فاصله بین دو تزریق در آنها بترتیب ۲۵ و ۳۰ درجه میل لنگ باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.