مقاله بررسی تجربی تاثیرتعداد سوراخهای انژکتور بر روی عملکرد و آلایندگی یک موتور دیزل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی تاثیرتعداد سوراخهای انژکتور بر روی عملکرد و آلایندگی یک موتور دیزل دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی تاثیرتعداد سوراخهای انژکتور بر روی عملکرد و آلایندگی یک موتور دیزل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی تاثیرتعداد سوراخهای انژکتور بر روی عملکرد و آلایندگی یک موتور دیزل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی تاثیرتعداد سوراخهای انژکتور بر روی عملکرد و آلایندگی یک موتور دیزل :

تعداد صفحات:۶

چکیده:

با تو جه به تشدید آلودگی هوا و متعاقبا وضع استانداردهای سختگیرانه نسبت به آلاینده های منتشره از موتورهای درونسوز، کاهش آلایندگی این موتورها اهمیت یافته است. در موتورهای دیزلی با پاشش مستقیم میزان آلاینده های co، UHC، پایین تر می باشد. و به بیشتر تمرکز برروی آلاینده ها تحت تاثیر فرآیندهای احتراق نفوذی و پیش آمیخته میباشد، لذا هرگونه تغییر درنوع احتراق بمنظور کاهش یکی از این آلاینده هابه افزایش دیگری منجر خواهدشد. این مطالعه به بررسی اثرات تعدادسوراخ های انژکتور برآلایندگی و عملکرد یک موتور دیزل سه سیلندر پاشش مستقیم مجهز به توربوشارژرمی پردازد. آزمایشات تجربی بر اساس روند آزمایش ۸مد AVL مطابق استاندارد (ECE-R96) صورت می گیرد، در این بررسی دو نوع انژکتور چهارسورا خه و پنج سورا خه با فشار پاشش یکسان و قطرنازلهای برابر به کار گرفته شده است هدف اصلی، تاثیر تعدادسوراخ های انژکتور با ثابت نگه داشتن قطرنازلها وزمان پاشش سو خت در آلاینده های خرو جی ازموتورو عملکرد آن است.با افزایش تعدادسوراخ های انژکتور نتایج قابل تو جهی درسطح آلاینده های خرو جی ازموتوربر حسب دور عملکردی موتورمشاهده میشود. در دورهای پائین با ثابت نگه داشتن تمامی شرایط عملکردیموتوربا افزایش تعدادسوراخ های انژکتورمیزان دوده به شدت کاهش یافته ولی در دورهای بالا این امرمو جب افزایش دوده میگردد. افزایش تعدادسوراخ های انژکتور بدلیل بهبود احتراق پیش آمیخته باعث افزایش میزان آلاینده NOx می شود. و شایان ذکر است که منجر به افزایش توان ترمزی موتور و کاهش ISFC می گردد. همچنین بر روی الاینده های دیگر نیز تاثیر گذاشته و تقریبا منجر به افزایش HC,CO می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.