مقاله طراحی کنترلر فازی برای سیستم تعویض دنده AMT خودرو سواری به منظور کاهش مصرف سوخت و بهبود شتابگیری خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترلر فازی برای سیستم تعویض دنده AMT خودرو سواری به منظور کاهش مصرف سوخت و بهبود شتابگیری خودرو دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترلر فازی برای سیستم تعویض دنده AMT خودرو سواری به منظور کاهش مصرف سوخت و بهبود شتابگیری خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترلر فازی برای سیستم تعویض دنده AMT خودرو سواری به منظور کاهش مصرف سوخت و بهبود شتابگیری خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترلر فازی برای سیستم تعویض دنده AMT خودرو سواری به منظور کاهش مصرف سوخت و بهبود شتابگیری خودرو :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

هدف از این مقاله طراحی کنترلر فازی برای سیستم تعویض دنده خودروسواری به منظور بهبود مصرف سوخت و شتابگیری خودرو می باشد . با استفاده از اصول دینامیک خودرو به مدل سازی موتور و سیستم انتقال قدرت پردا خته و با استفاده از منطق فازی و ارزش دهی به معیارهای مربوط به مصرف سوخت و شتابگیری ، زمان بهینه جهت تعویض دنده به دست آمده است. تحلیل عملکرد موتور به دلیل تاثیرگذاری پارامترهای مختلف توسط معادلات ریاضی، کاری پیچیده است؛ از اینرو با طراحی مد ل ی هوشمند از توابع کلامی فازی، بر اساس د ا دههای شبکه عصبی استفاده می شود . در ادامه صحت مدل عصبی فازی ارائه شده با نتایج بدست آمده از موتور آزمایشگاهی SI95 مقایسه می شود. نتایج مطلوب حاصل از شبیه سازی مدل به همراه کنترلر در شرایط باری مختلف، بیانگر کارایی مطلوب کنترلر فازی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.