مقاله طراحی محفظه ی احتراق بهینه برای موتور اشتعال جرقه ای دوسوختی با پایه ی گازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی محفظه ی احتراق بهینه برای موتور اشتعال جرقه ای دوسوختی با پایه ی گازی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی محفظه ی احتراق بهینه برای موتور اشتعال جرقه ای دوسوختی با پایه ی گازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی محفظه ی احتراق بهینه برای موتور اشتعال جرقه ای دوسوختی با پایه ی گازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی محفظه ی احتراق بهینه برای موتور اشتعال جرقه ای دوسوختی با پایه ی گازی :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

یکی از مشکلات اساسی کاربرد گاز طبیعی فشرده به جای بنزین در موتورهای دوسوختی، افت توان در حالت گازسوز است که کاهش بازده حجمی و افزایش تاخیر اشتعال در حالت گازسوز علت اصلی آن می باشد. یکی از راههای کم کردن افت توان در حالت گازسوز، بهینه سازی محفظه احتراق به منظور افزایش سرعت احتراق در حالت گازسوز است. در این تحقیق تاثیر هندسه سرسیلندر محفظه احتراق در افزایش سرعت احتراق و در نتیجه افزایش بازده حرارتی و کاهش افت توان در حالت گازسوز مورد مطالعه قرار میگیرد. به همین منظور محفظه احتراق یک موتور دوسوخته (بنزین – CNG) با استفاده از کد CFD سه بعدی KIVA3V به صورت عددی شبیه سازی شده و نتایج بدست آمده از روش عددی به کمک دادههای تجربی اعتباردهی می شوند. سپس چهار طرح سرسیلندر موجود در ادبیات فن که عبارتند از طرح وانی شکل، طرح دولبهای (گنبدی)، طرح شبه کروی و طرح لبهای شبیه سازی شده و با مقایسه پارامترهای عملکردی آنها در دو حالت گازسوز و بنزین سوز بهینه ترین آنها از نظر کمی افت توان معرفی می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.