مقاله مبانی حقوقی حمایت از علامت تجاری به عنوان سرمایه فکری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مبانی حقوقی حمایت از علامت تجاری به عنوان سرمایه فکری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مبانی حقوقی حمایت از علامت تجاری به عنوان سرمایه فکری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مبانی حقوقی حمایت از علامت تجاری به عنوان سرمایه فکری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مبانی حقوقی حمایت از علامت تجاری به عنوان سرمایه فکری :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

به دلیل نقش بسزایی که علامت تجاری در اقتصاد و تجارت جهان ایفا می کند، ملاحظات حقوقی حمایت از آن به عنوان سرمایه فکری، یکی از موضوعات مهم در مدیریت سرمایه محسوب می شود. طبیعت خاص اموال فکری و مخصوصا علامت تجاری سبب شده است، باورهای ناصحیح یا رویه های غلط در برخورد با آن، به وجود آید، که لازم است با خاطر نشان ساختن مقررات برطرف گردند. از آنجا که طی مقاله مستقلی به این موضوع پرداخته نشده است، در این نوشتار سعی می شود، مبانی حقوقی محسوب نمودن علامت تجاری به عنوان سرمایه فکری به طور تفصیلی مورد بررسی قرار گیرد، تا برای کارآفرینان مخترعان و شرکت های تحقیق و توسعه کشور، تصویری روشن از حقوق و تکالیف پیش بینی شده در سطح بین المللی و ملی ایجاد شود. بنابراین در کنار معاهدات بین المللی، همچون کنفوانسیون پاریس، موافق نامه و پروتکل مادرید، قانون ملی یعنی قانون ثبت اختراعات، طراح های صنعتی و علائم تجاری مصوب ۱۳۸۶، به عنوان مرجع استدلالات مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین تلاش می شود از نظر علمی نیز راهکارهای حقوقی مناسب در مدیریت علامت تجاری در اختیار صاحبان صنعت و تجارت قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.