مقاله تعیین معیارهای کلیدی در ایمنی لجستیک کارکنان بر اساس الگوی Analytical Analytical (مطالعه موردی: شرکت سایپا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین معیارهای کلیدی در ایمنی لجستیک کارکنان بر اساس الگوی Analytical Analytical (مطالعه موردی: شرکت سایپا) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین معیارهای کلیدی در ایمنی لجستیک کارکنان بر اساس الگوی Analytical Analytical (مطالعه موردی: شرکت سایپا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین معیارهای کلیدی در ایمنی لجستیک کارکنان بر اساس الگوی Analytical Analytical (مطالعه موردی: شرکت سایپا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین معیارهای کلیدی در ایمنی لجستیک کارکنان بر اساس الگوی Analytical Analytical (مطالعه موردی: شرکت سایپا) :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

در این مقاله سعی بر آن است که معیارهای کلیدی در ایمنی لجستیک کارکنان معرفی شود که بر اساس روش علمی تجزیه و تحلیل سلسه مراتبی (AHP) ایجاد شده است .علاوه بر اهمیت جنبه سلامت کارکنان که در قالب ایاب و ذهاب از اقصی نقاط شهر به محل کار خود در روز سفر می نمایند.، بموقع رسیدن به مقصد (عدم اختلال در تولید)، رفاه و آسایش (رضایت مشتری)، پایین بودن درصد ریسک تصادف (ایمنی) نیز حایز اهمیت میباشد. در شرکت سایپا (محل مورد مطالعه) روزانه بالغ بر ۱۰۰۰۰ نفر توسط سرویسهای ایاب و ذهاب جابجا می شوند. علیرغم نظارتهای بعمل آمده در قالب چک لیست و بازرسی و عقد قرارداد با لحاظ نمودن بندهای کنترلی لازم، کماکان مشکلات عمده ای در اجرا وجود داشته و تصادفات زیاد، تاخیرهای مستمر و همچنین اختلافات معنی داری بین نظرات کارکنان در نظر سنجی و نتایج بازرسی مشاهده می گردید. اهداف این تحقیق شامل تعیین معیارهای کلیدی بمنظور سنجش میزان ایمن بودن لجستیک کارکنان شرکت سایپا می باشد. در ابتدا مطالعات میدانی در خصوص روشهای کنترل سرویسهای حمل و نقل کارکنان، عوامل موثر در ایمن بودن آنها و قوانین موجود کشوری صورت گرفت. سپس تیم خبره (Expert) از متخصصان داخلی تشکیل گردید و در نهایت معیار کلیدی در ایمنی لجستیک کارکنان مشخص گردید و سپس با استفاده از روش AHP وزن دهی و اولویت بندی شدند. به منظور پایش وضعیت از روش نمونه گیری کوکران در سطح اطمینان ۹۵ % استفاده شد. از نتایج حاصل از تغییر روش ارزیابی و پایش فرآیند لجستیک کارکنان، می توان به کاهش ۵۱ درصدی تعداد حوادث، کاهش تقریبی ۴۶ درصدی میزان تاخیر در ورود کارکنان به شرکت، افزایش ۲۳ درصدی میزان رضایت مندی کارکنان اشاره نمود. با توجه به اینکه این موضوع مبتلابه سایر صنایع موجود در کشور می باشد، لازمست آگاهی از قوانین و الزامات ایمنی (مانند کارت سلامت ، معاینه فنی و ;.) بطور کامل در سطح کشور از نظر فرهنگی نهادینه گردد و در این راستا استفاده از سیستمهای نوین کنترلی مانند RFID و چک لیستهای الکترونیکی می تواند دقت بازرسی را بصورت چشمگیری اثربخش نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.