مقاله تبیین قابلیتهای هوشندی رقابتی صنایع غذایی چهارگانه کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین قابلیتهای هوشندی رقابتی صنایع غذایی چهارگانه کشور دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین قابلیتهای هوشندی رقابتی صنایع غذایی چهارگانه کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین قابلیتهای هوشندی رقابتی صنایع غذایی چهارگانه کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین قابلیتهای هوشندی رقابتی صنایع غذایی چهارگانه کشور :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

از آنجا که داشتن هوش رقابتی برای دستیابی به قابلیت های مزیتی تعالی نام تجاری ضروری است در این پژوهش براساس مدل بومی شده «آکر» قابلیتهای مزیتی تعالی نام تجاری در چهارچوب هوشمندی رقابتی تبیین و مورد ارزیابی قرار گرفته است. هوش رقابتی تبیینی مقاله بر اساس پنج شاخص آگاهی از نام تجاری، تداعی نام تجاری، وفاداری به نام تجاری، کیفیت درک شده محصول و دارایی های محصول است اما برای توسعه آن از آگاهی های نام تجاری دو شاخص تبلیغات و رهبری بازار، از تداعی نام تجاری سه شاخص قیمت، هویت و ارزش از کیفیت ادراک شده محصول دو شاخص رضایت و کیفیت و از شاخص وفاداری به نام تجاری شاخص تعهد، در نظر گرفته شده است که وضعیتشان را در چهار شرکت شیرین عسل، تک ماکارون و مهرام و پگاه مورد ارزیابی قرار می گیرد دراین مقاله برای ارزیابی مدل هوشمندی رقابتی از دیدگاه مشتریان محصولات چهارشرکت مذکور، یکصد و پنجاه نفر از انها به روش نمونه گیری تصادفی طبقه بندی شده سیستماتیک انتخاب و مورد مصاحبه قرار گرفته اند این تحقیق با دو سوال پژوهشی میزان بهره گیری این چهارشرکت را از قابلیتهای مزیتی و وضعیت اولویت بندی آنها جستجو کرده و در خاتمه مدل هوش رقابتی قابلیتهای مزیتی ارائه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.