مقاله چرا بانکها اخیراً درحوزه تبلیغات رسانه ای فعالت چشم گیرتری دارند؟


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چرا بانکها اخیراً درحوزه تبلیغات رسانه ای فعالت چشم گیرتری دارند؟ دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چرا بانکها اخیراً درحوزه تبلیغات رسانه ای فعالت چشم گیرتری دارند؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چرا بانکها اخیراً درحوزه تبلیغات رسانه ای فعالت چشم گیرتری دارند؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چرا بانکها اخیراً درحوزه تبلیغات رسانه ای فعالت چشم گیرتری دارند؟ :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

آن ا مر به دلل وجود منابع مالی و بودجه های کلان برای تبلغات آنها است؟ آیا حضور رقبای جدید در عرصه بانکداری باعث شده که آنها احساس خطر کنند؟به ان دلایل و به دلایل دیگری که می توان آورد اخیراً شاهد حضور چشمگیر بانکها و تبلیغات متنوع و رنگین آنها در عرصه رسانه ها هستیم.می توان گفت: از آنجائیکه بانکها جزء موسسات خدماتی به حساب می آیند و دارای کالاهای محسوس و قابل لمس مانند لوازم صوتی و تصویری،صنایع غذایی و;.نیستند و نمی توانند مانند سایر رقبایشان از انواع راهکارها برای معرفی محصولات خود مانند:SAMPLING نمونه دهی به مشتریان) برای آشنائی با طعم،رنگ،بو و سایر مشخصات ظاهری آنها استفاده کنند. و یا با القاء هر چه بیشتر در اذهان مردم آنها را وادار به استفاده حتی برای یکبار از محصولاتشان کنند.به این حجم از تبلیغات دست می زنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.