مقاله ارزیابی تبلیغات تلویزیونی از منظر جلب مشارکت مردمی در امور شهرداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تبلیغات تلویزیونی از منظر جلب مشارکت مردمی در امور شهرداری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تبلیغات تلویزیونی از منظر جلب مشارکت مردمی در امور شهرداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تبلیغات تلویزیونی از منظر جلب مشارکت مردمی در امور شهرداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تبلیغات تلویزیونی از منظر جلب مشارکت مردمی در امور شهرداری :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم یکی از ابزارهایی هستند که به کمک آنها سازمان های دولتی می کوشند مشارکت مردم را جلب کنند. با این همه، تبلیغات ساخته شده از ظرفیت لازم برخوردار نیستند. تبلیغات نه تنها نم یتواند مردم را به « همه چیز توان » و « همه جا حاضر » مستقیم به دلیل تقویت تصویر دولت مشارکت جلب کند، برعکس آنان را به عدم مشارکت می کشاند. از دیگر سو، تبلیغات غیرمستقیم نه تنها برای مخاطبان (بینندگان) جذاب ترند، بلکه زمینه های لازم را برای مشارکت آنان فراهم می سازند. در این مقاله، به ویژه، تبلیغات اپیزودیک ساخته شده برای بهین هسازی مصرف سوخت به عنوان الگویی که می توان از آن هابرای ساخت اپیزودهای تبلیغاتی استفاده کرد، مورد تحلیل قرار گرفته و جنب ههای مثبت و منفی آنان بررسی شد هاند. نتایج تحلیل حاکی از آن است که اپیزودهای تبلیغاتی به دلیل استفاده از جنبه های داستانی، کارتونی بودن، استفاده از زبان عامیانه و شکل غیررسمی اپیزودها در جذب مخاطبان خود تا حدود زیادی موفق هستند. اگرچه، برخی محدودی تها نیز در آنها وجود دارد: شوخی سازی، نحوه رمزگشایی توسط مخاطب، دوگان هسازی سنّت و مدرنیته.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.