مقاله CRM به عنوان یک استراتژی نوین بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله CRM به عنوان یک استراتژی نوین بازاریابی دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله CRM به عنوان یک استراتژی نوین بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله CRM به عنوان یک استراتژی نوین بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله CRM به عنوان یک استراتژی نوین بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

همانطور که پیشرفت و توسطعه هیجان انگیز اینترنت، دنیا را به اندازه دهکده ای کوچک کرده بر بازار تجارت جهانی نیز تاثیر شگرفی داشته است فلسفه بازاریابی در دنیای کسب و کار براساس این فناوری جدید تحول چشمگیری داشته است دراین فلسفه نوین ، رویکرد سنتی محصول گرایی به مشتری مداری تغییر کرده است استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM برای حمایت از چنین رویکردی پا به حریم سازمان ها گذاشته است مدیریت ارتباط با مشتری، یک ا ستراتژی کسب و کار برای مدیریت روابط متقابل با مشتریان به منظور بهینه کردن ارزش و رضایتمندی بلندمدت مشتریان می باشد سیستم های نرم افزاری بسیاری برای پشتیبانی ابزاری از این استراتژی به سازمان ها ارائه می شوند ولی مدیرانی که در استفاده از این نرم افزارها موفق خواهند بود که مفاهیم استراتژی آن را درک کرده باشند دراین مقاله ابتدا ادبیات مختصری از CRM ارائه می شود و سپس با مفهوم سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری آشنا می شویم و در آخر یک مدل برای توسعه CRM معرفی می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.