مقاله E-CRM بعنوان رهیافت مدیریتی در بازارگاه های الکترونیکی (B2B)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله E-CRM بعنوان رهیافت مدیریتی در بازارگاه های الکترونیکی (B2B) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله E-CRM بعنوان رهیافت مدیریتی در بازارگاه های الکترونیکی (B2B)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله E-CRM بعنوان رهیافت مدیریتی در بازارگاه های الکترونیکی (B2B)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله E-CRM بعنوان رهیافت مدیریتی در بازارگاه های الکترونیکی (B2B) :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان یکی از چالش برانگیزترین رهیافتهای مدیریتی می باشد این چالش از ان جهت که اولا تعریف عام و پذیرفته شده ای برای آن در بین سازمان ها وجود ندارد و دوم اینکه بسیاری از سازمان ها از دید تکنولوژیک به آن می نگذرند از طرف دیگر اقتصاد نوین هرروز فرصت جدیدی جهت رشد و سودآوری مدیریت الکترونیکی کسب و کارهای بین سازمانی (B2B) ارائه می دهد یکی از مهمترین این فرصتها بازارگاههای الکترونیکی است دراین مقاله سعی شدها ست که علاوه بر معرفی E-CRM تجارت الکترونیک و نقش مدیریت ارتباط با مشتری در ارتباط، با این تجارت نوین با ارائه یک چهارچوب استراتژیک ، E-CRM را به فرایندهای کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم نموده تا از این رهگذر سازمان ها و مشتریان با برقراری تعاملات موثر و کارا به حداکثر ارزش دست یابند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.