مقاله بانکداری الکترونیکی و امنیت خدمات به مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بانکداری الکترونیکی و امنیت خدمات به مشتریان دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بانکداری الکترونیکی و امنیت خدمات به مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بانکداری الکترونیکی و امنیت خدمات به مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بانکداری الکترونیکی و امنیت خدمات به مشتریان :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

امروزه یکی از مهمترین دغدغه های پیش روی هرسازمان تجاری افزایش رقم فروش سالیانه خود می باشد در شرایط رقابتی کنونی ارتباط به هنگام وسازمان یافته با مشتری مناسب ترین راه افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه ها است دراین شرایط رقابتی بازار حفظ مشتریان قبلی و جذب مشتریان جدید برای یک سازمان اقتصادی بسیار حیاتی است با ظهور اینترنت و فراگیر شدن آن تمایل به شرکت ها و بیشتر از آن، مشتریان برای انجام فعالیتهای تجاری خود از طریق اینترنت روزافزون شده است دراین میان در نظر گرفتن مسائل امنیتی و رعایت اعتماد دوطرفه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد دراین مقاله ابتدا مفاهیم و ضروریات کسب و کار الکترونیکی درکنار بانکداری الکترونیکی ارائه شد. سپس مبحث شعبه و خدمات الکترونیکی ذکر و الزامات بانک الکترونیکی در توسعه تجارت الکترونیکی مطرح گردید. آنگاه موانع و مزایای بانکداری الکترونیکی بررسی و در ادامه به شاخص های مشتری مداری در آن پرداخته شد و همچنین مدیریت ریسک در فعالیت بانکداری الکترونیکی تشریح و در پایان امنیت بانک ها، مسائل موجود، هشدارها و آینده آن نیز بیان گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.