مقاله بررسی دیدگاه مشتریان ایرانی نسبت به عوامل اعتمادزا در وب سایتهای تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی دیدگاه مشتریان ایرانی نسبت به عوامل اعتمادزا در وب سایتهای تجارت الکترونیک دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی دیدگاه مشتریان ایرانی نسبت به عوامل اعتمادزا در وب سایتهای تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دیدگاه مشتریان ایرانی نسبت به عوامل اعتمادزا در وب سایتهای تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی دیدگاه مشتریان ایرانی نسبت به عوامل اعتمادزا در وب سایتهای تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

امروزه اینترنت به عنوان مظهر ایجاد تحولات نوین تجارت الکترونیکی را در صنایع مختلف به روش ایجاد تعامل با مشتریان برای ارائه محصولات تبدیل نموده است با توجه به نقش بسیار مهم در موفقیت کسب و کار الکترونیکی باید به فکر راه کارهایی جهت جلب و افزایش اعتماد الکترونیکی مشتریان بود. دراین مقاله ۹ عامل موثر بر اعتماد الکترونیکی شناسایی شده و از نظر میزان تاثیر بر اعتماد توسط گروههای جنسی، سنی، تحصیلی و تعاملی مشتریان ایرانی و از نظر میزان هزینه پیاده سازی توسط مدیران و طراحان وب سایتهای تجاری با استفاده از روش AHP اولویت بندی شده اند و در نهایت با استفاده از وزن های به دست آمده به ارائه یک مدل ریاضی با هدف کسب حداکثر اعتماد الکترونیکی در ک شده از وب سایتها در گروه های مختلف مورد مطالعه پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.