مقاله تاثیر بازاریابی اینترنتی برجذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان ( براساس مدل پذیرش تکنولوژی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر بازاریابی اینترنتی برجذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان ( براساس مدل پذیرش تکنولوژی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر بازاریابی اینترنتی برجذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان ( براساس مدل پذیرش تکنولوژی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر بازاریابی اینترنتی برجذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان ( براساس مدل پذیرش تکنولوژی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر بازاریابی اینترنتی برجذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان ( براساس مدل پذیرش تکنولوژی) :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

یکی از مهمترین تحولات در دنیای امروزه شبکه جهانی اینتر نت است که نفوذ روزافزونی در زندگی روزمره بشر دارد بسیاری از فعالیت ها امروزه با بکارگیری این تکنولوژی راحت تر و سریع تر شده است و همچنین بازاریابی در دهه های اخیر به عنوان یک علم توجه فروشندگان را به خود جلب کرده است در تحقیق حاضر ابتدا به بررسی و شناخت مدل پذیرش تکنولوژی پرداخته شده و با توجه به هدف اصلی خود که بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر جذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان بوده سه عامل در مدل پذیرش تکنولوژی تعریف شد این سه عامل عبارت بودند از ۱- سهولت به کارگیری، ۲- قابلیت اعتماد و ۳- مفید بودن، سپس موضوع بازاریابی و شرح اصطلاحات و مطالب وابسته به ان که در خور این تحقیق بود بیان گردید. در نهایت به موضوع گردشگری و جهانگردی و مطالبی در خصوص هتلهای شهر اصفهان اشاره شد. نتایج حاصل از آزمون نشان می دهد که مولفه های سهولت به کارگیری، قابلیت اعتماد و مفید بودن اینترنت برجذب مشتریان هتلهای شهر اصفهان تاثیر مثبت دارد و بررضایت مشتریان تاثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.