مقاله تحلیل اثر گذاری استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی بر وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل اثر گذاری استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی بر وفاداری مشتریان دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل اثر گذاری استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی بر وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اثر گذاری استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل اثر گذاری استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی بر وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

امروزه با ظهور شرایط رقابت فزاینده و شرایط اقتصاد نوبن تخصصی شدن فعالیتها توسعه ارتباطات قوی تر با مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است تکنولوژی های الکترونیکی، اثر مهمی بر چگونگی فروش، بازارها، ارائه خدمات به مشتریان داشته است. امروزه بسیاری از تحقیقات تجربی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و وفاداری مشتریان را به سمت تجارت الکترونیک هدایت می کنند که در عرصه الکترونیک راه کارهای مدل الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری مطرح ترین موضوع در تجارت جهانی است که تاثیر چشمگیری برجذب و حذف مشتریان و وفاداری آنان و همچنین کاراتر شدن چرخه مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی دارد. لذا این مقاله به تحلیل نقش اثر گذاری استراتژی های مدیرتی ارتباط با مشتریان الکترونیکی بر وفاداری آنان می پردازد و ارتباط وفاداری مشتریان را در شرایط الکترونیکی با حساسیت قیمت و رضایتمندی و سودآوری مورد بررسی قرار می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.