مقاله مرور توصیفی مهارتهای اساتید برای ارائه آموزش مجازی و بررسی سطح توانمندی اساتید دانشگاه اصفهان در ارتباط با این مهارتها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مرور توصیفی مهارتهای اساتید برای ارائه آموزش مجازی و بررسی سطح توانمندی اساتید دانشگاه اصفهان در ارتباط با این مهارتها دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مرور توصیفی مهارتهای اساتید برای ارائه آموزش مجازی و بررسی سطح توانمندی اساتید دانشگاه اصفهان در ارتباط با این مهارتها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مرور توصیفی مهارتهای اساتید برای ارائه آموزش مجازی و بررسی سطح توانمندی اساتید دانشگاه اصفهان در ارتباط با این مهارتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مرور توصیفی مهارتهای اساتید برای ارائه آموزش مجازی و بررسی سطح توانمندی اساتید دانشگاه اصفهان در ارتباط با این مهارتها :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

هدف پژوهش توصیفی – پیمایشی حاضر شناخت میزان توانمندی فنی و آموزشی اساتید گروه های ارائه دهنده آموزش مجازی در دانشگاه اصفهان است. برای حصول این منظور پرسشنامه ای تهیه و در بین ۵۰ نفر از اساتید عضو این گروه ها توزیع گردید. از این عده ۳۳ نفر (۶۶%) در مهت زمانی مقرر پاسخنامه را تکمیل نموده و بازگرداندند. داده ها با استفاده از نرم افزار spss,mintab مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند نتایج آزمون t-test تک نمونه ای ( برای مقایسه پاسخ آزمودنی ها با میانگین فرضی ۴ به معنای برخورداری از مهارت در سطح خوب و مطلوب نشان داد اساتید دانشگاه اصفهان به طور کلی در هیچ یک از مهارت های آموزشی مربوط به حیطه آموزش مجازی از سطح توانمندی مطلوبی برخوردارنیستند. در حالیکه به غیر از سطح پایین مهارتشان در زمینه قرار دادن محتوای آموزشی برروی وب و طراحی و ساخت فایلهای صوتی تصویری آموزشی در سایر مهارتهای فنی مربوط به این حیطه از سطح توانمندسی مطلوبی برخوردارند.همچنین بکارگیری آزمون فریدمن برای رتبه بندی آیتمهای پرسشنامه نشان داد اساتید بالاترین مهارت را در زمینه بکارگیری اینترنت برای جستجو و دسترسی به منابع درسی (رتبه ۶۸) و ارسال و دریافت نامه های الکترونیکی رتبه ۶۶ و کمترین مهارت را در زمینه انتخاب راهبردهای آموزشی مناسب برای تدریس مجازی رتبه ۲۶ داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.