مقاله طراحی و ساخت بدنه با ضریب دراگ پایین از جنس تمام کامپوزیت فیبرکربن سبک برای خودروی کم مصرف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و ساخت بدنه با ضریب دراگ پایین از جنس تمام کامپوزیت فیبرکربن سبک برای خودروی کم مصرف دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ساخت بدنه با ضریب دراگ پایین از جنس تمام کامپوزیت فیبرکربن سبک برای خودروی کم مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و ساخت بدنه با ضریب دراگ پایین از جنس تمام کامپوزیت فیبرکربن سبک برای خودروی کم مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ساخت بدنه با ضریب دراگ پایین از جنس تمام کامپوزیت فیبرکربن سبک برای خودروی کم مصرف :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

امروزه با توجه به حرکت صنایع خودروسازی به سمت کاهش هر چه بیشتر مصرف انرژی، ساخت خودرو هایی با مصرف سوخت پایین بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در راستای این هدف، کاهش وزن خودرو و همچنین کاهش انرژی تلف شده که غالباً صرف غلبه بر مقاومت هوا می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این بین، بدنه های کامپوزیتی علاوه بر مقاومت بالا، دارای وزن بسیار کمتر نسبت به انواع دیگر بدنه از جمله بدنه های آلومینیومی هستند. لذا بدنه هایی از این نوع، مورد توجه خاص قرار گرفته است. هم چنین برای کاهش اثر مقاومت هوا بر بدنه خودرو با استفاده از روابط آیرودینامیک سعی در کاهش ضریب دراگ و بهسازی فرم بدنه شده است.در این مقاله روش طراحی و ساخت بدنه ای تمام کامپوزیتی آیرودینامیک با مقاومت بالا و وزن کم از جنس فیبر کربن،برای خودروی کم مصرف (Supermilleage SAE) ارایه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.