مقاله بررسی بازاریابی هلو در استان مازندران و عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی بازاریابی هلو در استان مازندران و عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی بازاریابی هلو در استان مازندران و عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی بازاریابی هلو در استان مازندران و عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی بازاریابی هلو در استان مازندران و عوامل موثر بر حاشیه بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

هدف از این مقاله شناسایی شبکه بازاریابی و تاثیر آن بر منافع باغداران از طریق محاسبه حاشیه بازاریابی اس ت. اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنا مه در بین ۸۰ نفر از تولیدکنندگا ن، ۱۰ نفر از عمده فروشان و در مقطع زمانی ۸۷-۸۸ در شرق مازندران بدست آم د. روش مورد استفاده، برآورد مدل حاشیه نسبی بازاریابی است. نتایج تخمین نشان داد حجم فروش، قیمت فروش به شدت بر حاشیه بازایابی مزبور اثرگذار است. ایجاد تشکل های بازاریابی می تواند در بهبود منافع باغداران و افزایش سهم آنان از قیمت نهایی مصرف کنندگان گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.