پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs(


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs( دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs(  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs(

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs(

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط ) SMEs( :

اسلاید ۱ :

موسساتی هستند که با میزان متفاوتی از سرمایه ،نیروی کار،وحجم محصولات یا گردش جاری بعنوان اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی ایفای نقش می نمایند .این بنگاهها اغلب بر منابع داخلی متکی بوده برروند رشد اشتغالزایی کمک می نمایند

     بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصاد کشورها از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد . نقش این بنگاهها نه فقط به جهت تعدد و تنوع فعالیت آنها ، بلکه بدلیل مشارکت اینگونه بنگاهها در کلیه وجوه اقتصادی نظیر مشارکت در توسعه منطقه ای ، اشتغالزایی ، نوآوری توسعه صادرات و ایفای نقش مکمل صنایع بزرگ ، حائز اهمیت می باشد

اسلاید ۲ :

  • این الگو متشکل از هشت مرحله به هم پیوسته ذیل است:
  • توسعهُ ایدهُ اصلی کسب وکار
  • جستجوگری و ارزیابی محیط خارجی
  • جستجوگری و ارزیابی عوامل داخلی مرتبط با کسب و کارهای جدید
  • تحلیل عوامل استراتژیک براساس وضعیت کنونی با به کارگیری ماتریس سوات (SOWT)
  • تصمیم به ورود یا عدم ورود
  • ایجاد ” برنامهُ تجاری”
  • اجرای طرح تجاری به وسیلهُ استفاده از برنامه های عملی و رویه های اجرایی.
  • ارزیابی اجرای طرح تجاری از طریق مقایسهُ عملکرد واقعی با نتایج پیش بینی شده

اسلاید ۳ :

آگاهی

شرایط عمومی ،روندها، فرصتها وخطرهای کوتاه وبلند مدت

روابط رقابتی مطلوب ونا مطلوب جاری ودر حال رشد ,توان عملکرد جاری ودرحال تکوین شرکت وصنعت مربوط روشها ورفتار جاری ودر حال تکوین سازمان

اسلاید ۴ :

تدوین استراتژی

مقصود از تدوین استراتژی این است که مأموریت تعیین شود شناسایی عواملی که درمحیط خارجی سازمان را تحدید می کنند

یا فرصت هایی را به وجود می آورند، شناسایی نقاط قوت وضعف داخلی سازمان ، تعیین هدفهای بلند مدت ، در نظر گرفتن استراتژی های گوناگون و انتخاب استراتژی های خاص جهت ادامه فعالیت.

اسلاید ۵ :

مسائلی که در زمینه تدوین استراتژی مطرح می شوند:

  • تعیین نوع فعالییت هایی که سازمان می خواهد به آن بپردازد
  • فعالیت هایی که می خواهد از آن خارج شود
  • شیوه تخصیص منابع
  • تصمیم گیری در موردگسترش دادن یا متنوع ساختن فعالیت ها
  • تعیین اینکه آیا سازمان تصمیم دارد با سازمان های دیگر مشارکت نماید

اسلاید ۶ :

اجرای استراتژیک

اغلب اجرای استراتژیک را مرحله عملی مدیریت استراتژیک می نامند.مقصود از اجرای استراتژی ها این است که کارکنان و مدیران بسیج شوند و استراتژی های تدوین شده را به مرحله عمل در آورند.

اسلاید ۷ :

ارزیابی استراتژیها

در مدیریت استراتژیک ارزیابی استراتژی ها آخرین مرحله به

حساب می آید. مدیران نیاز دارند بدانند استراتژی های خاص و

مورد نظر آنان در چه زمانی کارساز واقع نمی شود

اسلاید ۸ :

برای ارزیابی استراتژی ها سه فعالیت عمده به شرح زیر انجام میشود

.۱بررسی عوامل داخلی و خارجی که پایه و اساس استراتژی های کنونی قرار گرفته اند.

.۲محاسبه و سنجش عملکرد ها

.۳اقدامات اصلاحی

اسلاید ۹ :

استراتژیست ها

افرادی هستند که مسئول موفقیت یا شکست سازمان می باشند.

استراتژیست ها دارای عنوان های مختلف شغلی هستند مثل

üمدیر عامل،

ü رئیس هیئت مدیره ،

ü مدیر یا مالکان

اسلاید ۱۰ :

بیانیه های مأموریت

 بیانیه مأموریت سندی است که یک سازمان را از سایر سازمان های مشابه متمایز می کند.

مأموریت سازمان نشان دهنده طیف فعالیت از نظر محصول و بازار است

در بیانیه مأموریت پرسشی که پیش روی همه استراتژیست ها وجود دارد این است که :

”ما به چه کاری مشغول هستیم“

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.